naar de huisarts geweest!!!

hoi meiden,

ben vandaag op menig advies bij de huisarts geweest
En d`r is mij gezegd dat ik ivm mijn bbz, hierbij ben ik een eilijder kwijt geraakt, dat mijn kansen zeer klein zijn om zwanger te raken.
De helft als bij ~gezonde~mensen die wel alles hebben.
Ben dus wel teleurgesteld en de ha heeft gevraagd of ik misschien door verwezen wil worden om de kansen te vergroten, ben d`r nog effe niet op in gegaan eerst effe dit laten bezinken en bespreken met mijn mannetje en dan zien we wel weer verder.

GRRRRRRRR
wat baal ik d`r van zeg!!!
Volgens mij moet ik het nog effe zo laten voor wat het is en misschien over 6 maanden nogmaals kijken of het misschien toch niet verstandiger is om een doorverwijzing te vragen
wat vinden jullie wat ik moet doen?

groetjes een verdrietige angelica!!!!!!

Hoi hoi,

als je kansen sterk verminderd zijn, en je wacht al zo lang, waarom wil je dan niet verwezen worden?
In het ziekenhuis ben je waarschijnlijk op de goede plek en kunnen ze je goed helpen.

Veel succes
mama peet

Hai hai,

Ik zou in ieder geval een verwijzing inderdaad vast vragen en het eerste gesprek aan gaan met de gyn. Ik heb helaas al 5 jaar ervaring in het ziekenhuis en daar gaat het ook niet snel. Als je het eerste gesprek maar vast heb gehad, dan staat die deur in ieder geval open.

Succes ermee

Groetjes

Terug
Bovenaan