Naar de huisarts geweest .

hee meiden ,

Jaja ben geweest heb nu een doorverwijzing naar het zhuis omdat we na 13 maanden nog steeds niet zwanger zijn !!!

Vanmorgen gebeld voor een afspraak maar krijg nu eerst vragenlijst en dan een afspraak !

Vind het nu al lang duren eigenlijk haha.
Zien wel wat er allemaal van komt .

liefs Bloem
.

Hoi Bloemmie,

Tja , we moeten engelen geduld hebben.
Wij hadden ook een vragenlijst en een afpraak, en daarna gaan ze je weleens plannen voor onderzoeken op de zoveelste dagen van je cyclus....
Wij zijn toen in eind september 1e zkh bezoek en begin december de eindgesprek van de vruchtbaarheidsonderzoeken.

Heel veel succes.

Gr Han

De eerste keer duurt het inderdaad allemaal even lang. Balen is dat. Maar als je er eenmaal in zit gaat het redelijk snel allemaal. (alles duurt te lang als je zwanger wilt worden)

Hey Bloemmie,

Lastig, he..... Wij kregen ook een vragenlijst, maar de afspraak was gelukkig snel gemaakt. Daarna gaat het vrij snel. We zijn 2 jaar bezig en het laatste jaar heb ik verschillende onderzoeken gehad, waaronder een kijkoperatie, en we zitten na de vakantie op IUI nr 4. Toch duurt alles te lang als je graag zwanger wilt worden :(

Succes, meis!

Liefs Anna

Dank jullie wel voor de reacties !

Ik weet natuurlijk helemaal niet wat ik kan verwachten maar laat het allemaal maar gewoon op me af komen vanavond samen die lijst invullen en dan op de post doen an afwachten maar het is nu natuurlijk ook allemaal vakantietijd dus het gaat allemaal niet zo snel , hihi.

Liefs TAmara

hoi allemaal,
wat is het toch fijn om dingen hier over te lezen, er over te praten.
ik (wij) zijn al 1,5 jaar bezig om zwanger te worden,
wij zijn ook al naar de huisarts geweest, mijn man heeft al een onderzoek gehad, en we mogen binnenkort naar het zhuis.Heel eng,spannend..
weet niet wat ik allemaal kan verwachten, maar we laten het maar op ons af komen denk ik maar!

Terug
Bovenaan