Naar de huisarts....

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen dames

Ik heb net eerst maar eens de huisarts gebeld voor een afspraak.
Ik heb namelijk last van vaginaal vocht....
Even mijn verhaal: op 6 december werd ik ongesteld zoals gewoonlijk.
Niets aan de hand, het heeft een kleine week geduurt.
Toen nog geen twee weken later kreeg ik last van weer een (menstruatie) ik kreeg eerst een paar dagen bruine afscheiding en toen helder bloedverlied maar wel hele kleine beetjes. Dit heeft ruim een week geduurt. dus gewoon niet kunnen klussen....
Nu is het bloeden gestopt maar nu heb ik last van vaginaal vocht, en het loopt er zo maar uit. het is net of ik elke keer in mijn broek geplast heb.
Nu heb ik ook gister avond een pijnlijk bobbeltje ontdekt naast of op mijn schaamlip...
BRRRR ik maak me nu meteen zorgen....   En het ergste is ik ben nog nooit met dat soort klachten naar de huisarts geweest dus weet ik niet wat me te wachten staat Hij  wil  vast een kijkje nemen daaronder. brrrrr maar ik hoop dus niet dat het iets ergs is.
Is er hier nog iemand die zoiets gelijks heeft mee gemaakt???

Liefs noomie22, 23 jaar, eerste kindje

hoi hoi, ik weet alleen dat zo'n knobbeltje ook een ontstoken haarzakje of een vetbultje kan zijn.Meestal verdwijnt zoiets met een paar dagen / week.
Die 2e bloeding van je kan best een schoonmaakbeurt van je baarmoeder zijn geweest ( oud bloed ) heb ik ook gehad en duurde ook een week (ook precies tijdens de klusdagen grrr) heb het aan de ha gevraagd en dit was zijn verklaring.
Van dat vaginale vocht geen idee, misschien dat een ander dat weet of je ha.
Succes er in ieder geval mee , groetjes nicolette

Hallo,
Ik kan je niks vertellen wat betreft je klachten, maar ik herken je probleem met de huisarts. Ik ben zelf ook wel een beetje preuts ingesteld, en zo'n bezoekje aan de huisarts is ook niet mijn hobby. Mijn verloskundige zij dat ik na de bevalling van mijn zoontje een tijd later bij de huisarts een uitstrijkje moest laten maken. Maar ik heb het nog steeds niet gedaan. Ik durf niet....

Groetjes!

Terug
Bovenaan