naar de huisarts

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik ga zo naar de huisarts ik ben april gestopt met de pil en nu 10 weken later nog steeds niet ongie geweest en laatste test was ook negatief!
voel me zow klote waarom moet ik nou zo lang wachten tot ik meer weet als ik nou maar gewoon ongesteld word dan weet ik teminste waar ik aan toe ben.
jullie horen nog wel hoe het daar was..
zullen wel zeggen dat het van het ontpillen is

liefs kim

Dag Kim,
Ja, ik kan me goed voorstellen dat je baalt hoor! Bij mij duurde het erg lang en als je stopt omdat je graag zwanger wil worden, dan duurt het wachten extra lang. Maar het komt goed hoor, vást!
Groetjes van Tess    

hoi kim...

wat vervelend dat je er zo lang op moet wachten!!!
hoop voor je dat de HA antwoord weet....

zal voor je duimen!!!!!!

xxxtam80

als ik nou een normale ciclus had waren we nu in ronde 3 geweest dit is echt frustrerend
hoe is het dan met lullie?

liefs kim

ik heb een regelmatige cyclus,ben altijd prezies optijd met mijn ongi!!!

we zitten nu in ronde 12,ben bij de HA geweest,zaad van mijn vriend is onderzocht,en daarkrijgen we morgen de uitslag van,spannend!!!

xxxtam80

hoi tamara

dat is zeker spannend!!!
ik zal voor je duimen dat er maar een goede uitslag is, en dat je maar gauw zwanger mag zijn
liefs kim

Hallo..

Ik ben sinds januari gestopt met de pil en sindsdien 3x ongi geworden.
Dus heb ook erg lange en onregelmatige cyclussen.
Ben vorige maand naar de HA geweest.. die zei tegen mij dat ik het de tijd moest geven omdat het toch wel gemiddeld een jaar duurt.
Ik wist ook wel dat ik dat antwoord zou krijgen maar ben toch geweest om mezelf gerust te stellen.
Ik weet niet hoe oud je bent.. Ik ben pas 25 geworden en mijn HA zei als je over de 30 zou zijn zou ik je meteen doorverwijzen maar moest nu even wachten tot het einde van het jaar. (duurt erg lang)
Als mijn cyclus nog langer zou worden moest ik eerder terug komen.
Mijn langste cyclus was 48 dagen.
Ik zit nu op dag 32 en ben met ovulatietesten begonnen maar nog steeds geen eisprong dus ben bang dat ik deze keer een nog langere cyclus heb.
Maar in jou geval dat je 10 weken niet ongi bent geworden zou ik zeker langs de HA gaan en ik hoop voor je dat je meteen doorverwezen word!

Succes! Ilse.

He Kim,

Ik ben sinds januari gestopt met de pil en bij duurde het 95 dagen voordat ik ongesteld werd. Ik heb hier met mijn huisarts over gesproken, maar die zei dat ze pas na een half jaar actie gaan ondernemen. Inmiddels ben ik dus gewoon ongesteld geworden en heb de tweede ronde niet eens meer meegemaakt, want nu ben ik zwanger.

Bij de een duurt het ontpillen langer dan de ander. Ik denk dat je toch even geduld moet hebben. Al hoop ik natuurlijk voor je dat de testenm ongelijk hebben en dat je stiekem toch zwanger bent.

Heel veel succes!

Terug
Bovenaan