naar de huisarts

A

Anoniem

Guest
Na 2 negatieve testen ( een digitale en een van kruidvat) toch besloten om vanmiddag naar de ha te gaan. Ik ben 17 dagen overtijd ( uitgegaan van 30 dagen) en ik word er nu een beetje onzeker van. Ik had gehoopt, na mijn vraag over zwangerschapstesten, dat een andere test mij wat duidelijkheid kon geven. Maarja niet zwanger en niet ongesteld?
Zijn er meer meiden geweest die zo'n onzekere tijd mee hebben gemaakt? Ik ben zo bang dat ik mezelf 'gek' maak.

Liefs Barbara

sorry.. herken het niet maar ik wil je wel even succes wensen kop op he!
je hoofd niet gek laten maken, probeer het van je af te zetten,
is moeilijk maar misschien kun je even wat anders doen, ga eens zwemmen of pak een zonnebankie ik noem maar wat hoor.
vaak is het zo als je er zo mee bezig bent je NOG meer van alles voelt je bent er dan zo mee bezig dat dit ook invloed kan hebben..

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je wat zekerheid krijgt binnenkort!

Liefs xxx Inanna.

herken dit ook niet maar hoop dat je wel meer duidelijkheid krijgt als je naar de huisarts gaat. heel veel succes

Nou het lijkt erop dat mijn lichaam aardig aan het ontpillen is. Niet zwanger maar ook niet ongi, volgens de huisarts is mijn lichaam bezig met een hormoniale huishouding. Niets aan te doen helaas. Ik heb nu wel besloten om te proberen iets afstand te nemen van het hele zwangerschapsgebeuren. Het kan je aardig opslokken. Dus ik wens iedereen heel veel succes, maar bovenal veel plezier!!

Barbara

Hoi Barbara,

ik weet niet of je dit nog zal lezen aangezien je in je berichtje zei dat je wat afstand wil nemen (heb ik zelf trouwens ook een aantal weken geleden gezegd, maar kan het toch niet laten af en toe hier nog ff mee te lezen )!
Ik heb ook in diezelfde onzekerheid gezeten als jij nu doet.
Ben uiteindelijk ook naar mijn huisarts gegaan en deze zei iets wat ik in eerste instantie maar moeilijk kon geloven, dat dat uberhaubt kon???
Maar hij vertelde me dat je lichaam ook een menstruatie over kan slaan. Dit kan meerdere oorzaken hebben en is eigenlijk niet te achterhalen, maar achteraf gezien denk ik dat dit bij mij ook echt het geval is geweest.
En misschien dus ook bij jou nu het geval kan zijn?!
Normaal gesproken zit mijn cyclus tussen de 30 en de 35 dagen.
Die keer werd ik pas (na een aantal zwangerschapstesten en een urinetest bij de huisarts, natuurlijk allemaal negatief  om gek van te worden!) na 64 dagen weer gewoon ongesteld.
Dat zouden dus twee cyclussen van +/- 32 dagen geweest kunnen zijn.

Misschien heb jij of heeft iemand anders wat aan mijn verhaal?

Groetjesss,
Ashley.

Terug
Bovenaan