Naar de huisarts!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij zijn sinds augustus bezig voor een tweede kindje. We gaan nu dus ronde 10 in. We hebben al een prachtzoon van anderhalf. van hem was ik al in ronde 2 zwnager. Maar helaas, gaat het nu dus minder makkelijk.
Volgende week maandag hebben we een eerste afspraak hierover met de huiasrts. Weet iemand wat ik van die afspraak kan verwachten? EN of het vaker voorkomt dqt het bij een tweede niet wil lukken?

Bedankt alvast!

hey roos

als je ha je doorverwijst naar de gyn dan krijg je als het goed is als je bij de gyn bent, een gesprek over hoe en wat en waarschijnlijk een inwendige echo, tenminste dat was bij mij het geval

Ik ben in februari vorig jaar gestopt met de pil en ik loop vanaf augustus vorig jaar bij de gyn, ik heb nu ronde 5 met clomid achter de rug dus nog even klussen en dan weer afwachten, ze zijn erachter gekomen dat ik geen eisprong uit mezelf heb en dat wordt dus opgewekt met clomid alleen had ik vorige maand met clomid ook geen eisprong en is de dosis verdubbeld
wij zijn ook bezig met nr. 2
succes meid

groetjes linda

Hoi hoi,

Waarschijnlijk zegt je huisarts eerst dat je 3 maanden je temp bij moet houden. En moet je man/vriend zijn deel inleveren.
En misschien wat je dan door verwezen!
succes!

Liefs Inge

Mijn schoonzusje was snel zwanger van de eerste, de tweede heeft een jaar geduurd en de derde, toen dacht ze ik begin maar weer snel, was gelijk raak! Zo zie je maar.....speling der natuur. Er hoeft natuurlijk niets aan de hand te zijn. Maar vervelend is het wel!

Hey "mamaroos",

Ik wilde je even zeggen dat ik het ontzettend jammer voor jullie vindt dat het zo lang duurt. Ik wil je alvast veel succes wensen maandag en hopelijk heb je snel goed nieuws!!

Enne beterschap .

Liefs,
Nelly.

Hallo allemaal.

Ik ben nog niet zo thuis op het forum maar oke.
Zelf ben ik naar de huisarts geweest voor iets een half jaar terug en heb gelijk gevraagd ivm zwanger raken.
Kreeg toen een cyclus kaart mee voor themperaturen.
Doe dit nu 3 maanden.
Inmiddels zijn we   een jaar bezig.
Heb een afspraak gemaakt bij de huisarts en de cuclus kaart mee genomen.
Wat op viel was dat ik daar naast ovulatie testen gebruikte maar die gave aan dat ik tussen de 12   en 14e de tijd was om zwanger te raken.
Helaas klopt daar niets van heb net een een klacht ingedient bij het bedrijf waar ik ze gekocht heb.
Want na aanleiding van mij cyclus kaart komt mij ovultie pas tgussen de 22 ste en 26ste dag.
Einde van de cyclus.
Komt niet heel vaak voor zegd mijn huisarts.
Maar je gaat naar de huisarts en    krijgt dan cyclus kaart om te kijken of je een eisprong hebt.
Maar aangezien je al een zoon hebt zal dat wel geval zijn.
Maar ik ben na het gesprek door gestuurd naar de gynocoloog.

En die afspraak is 9 juni voor ons.

Bedankt voor jullie berichtjes! Vooral het berichtje van mamaeveline geeft hoop!
Ik ben nu 32 jaar en wil graag het gezinnetje compleet hebben voor ik 36 ben. Maar goed, dat heb je dus niet altijd in de hand.
Maar als we ooit  voor een derde gaan, zouden we daar ook niet te lang mee wcahten!

Maar goed, eerst maar eens van nummer 2 zwanger worden! Ik vind het ook geen ramp als ik pas over een paar maanden zwanger raak, als ik maar weet dat het gaat lukken, zeg maar!

Temperaturen heb ik al wee maanden gedaan. Ovulatie testen gebruik ik ook! De eisprong volgens de templijsten komt overeen met de ovutest! Ook heb ik in die periode vruchtbaar slijm.

Ik hoop dus wel een beetje dat de  HA ons door stuurt. Waarscjijnlijk zal het dan nog wel even duren vorodat je daadwerkelijk een afspraak hebt met de gyn ivm wachtlijst etc!

Nou, in ieder geval bedankt allemaal!

Terug
Bovenaan