naar de huisarts

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou ik moet het ff kwijt hoor, Ik ga een andere huisarts zoeken!
Ben al een tijdje bezig met Tiara omdat ze zo erg piept, ga elke keer naar de huisarts en zie zegt maar joh niks aan de hand. Je krijgt een babypuffer (ventolien) en dan is het zo weer over. Nou niet dus. Gister lag onze kleine meid zo te piepen in de box en ze kreeg bijna geen adem meer (heel eng). Toen had ik er echt genoeg van, heb de huisartsenpost gebeld en mocht gelijk komen. Joh zegt die arts ze heeft een infectie aan haar luchtwegen, ze moet aan andere medicijnen en ze moet extra daarbij 6x per dag aan de puffer! Deze art liet ook doorschemeren dat als ik al zo vaak bij mijn eigen arts was geweest dat ze alang iets anders had moeten geven! Nou heeft mijn arme meid bijna niet kunnen ademen door die stomme arts. Het gaat nu ook echt niet goed met haar ze mocht wel mee naar huis en ze mag ook naar buiten (maar laat haar toch maar ff lekker binnen). Ze is zo vermoeid en zo verslapt het is echt zielig. Ik ga dus echt snel een andere arts zoeken. Hoop dat ons kleine grietje snel weer opknapt en dat de kuur snel aanslaat. Zo sorry hoor voor het verhaal, maar ik ben echt een beetje pissig.

Groetjes Nancy mv Tiara

Hoi hoi,

Is maar goed dat het forum bestaat en dat je hier effe lekker goed kunt mopperen,maar je hebt gelijk hoor.Arm meisje,veel beterschap en ik hoop dat het snel weer beter gaat met je kleine meid.

Groetjes Kitty en Tess.

Wat vreselijk dat er nog artsen zijn die er zo laks mee omgaan!! Zeker bij zo'n kleintje, echt te erg!! Ik hoop dat ze heel gauw opknapt!!

groetjes Monique mv Marit

Nou ja! Dat verzin je toch niet!!!! Verstaat je arts zijn vak wel? Wat stom zeg!!! Gelukkig dat ze op de huisartsenpost wel snel ingrepen en dat je nu weet wat er met je meisje aan de hand is!
Beterschap en ik hoop dat het snel goed gaat met haar (en met jou natuurlijk ook)

Liefs Maaike mv Twan

fijn hoor zo 'n arts(not)....
ik ben dan wel zo 'n tiepje om even verhaal
bij hem te gaan halen
veel beterschap en dat ze weer gauw
opknapt

groetjes
Bianca mv Lorenzo

soms kun je die artsen wel wat aandoen.....
Hopelijk is ze snel weer beter.

Groetjes sandra

Helaas hoor ik steeds vaker dit soort verhalen over lakse huisartsen. Beterschap voor de kleine,

Hoi Meiden,

Bedankt voor de lieve woorden. En het gaat al een stuk beter mat Tiara. Ze heeft haar streken weer terug en haar babbels hihi. Het is een flinke meid maar als ze zo ziek is is het zo een klein hoopje ongeluk zo zielig. Gelukkig is de kuur snel aangeslagen en hebben wij onze kleine meid weer terug.

Groetjes Nancy en Tiara

Terug
Bovenaan