naar de huisarts

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Justin zit helemaal onder de uitslag, zelfs op zijn tong! Tenminste, ik denk aan uitslag/allergie. Ik ga morgenvroeg meteen bellen met de huisarts voor een afspraak. Hij heeft overal bultjes en op sommige delen is zijn huid kapot. Hebben jullie een idee? Ik denk zelf dus aan allergie ofzo. Maar het zit dus ook in zijn mond. Ik hoop morgen dus meer te weten. Vind het gewoon zo zielig voor mijn mannetje.

groetjes mirjam

wat naar!

Ik heb er nog nooit van gehoord, lijkt idd wel een allergische reactie ofzo, of een een of ander virus.
Als je het nou niet vertrouwd en/of het wordt erger of hij heeft er erg last van zou ik anders vanavond nog naar een dienstdoende huisarts gaan..

Ik hoop dat het snel wegtrekt!

Hoi Mirjam,

Ik heb helaas geen idee wat Justin kan hebben maar meid wat ontzettend naar voor hem. Ik hoop echt dat het snel weer goed gaat met je ventje. Laat je even weten wat het nou was?

groetjes Linda

Hoi hoi,

Heeft hij ook koorts of koorts gehad? Het zou namelijk de vijfde of zesde kinderziekte kunnen zijn. Dan zijn het kleine vurig rode bultjes die niet jeuken. En ze kunnen ook in de monde zitten.....

Succes met je kleine man.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan