naar de huisarts

Hallo allemaal,
Afgelopen zondag helaas ongi geworden. Voordeel hiervan is dat we eindelijk het jaar voorbij zijn en dus verder mogen. Ik had voor het eerst een andere huisarts (zijn meerderen in de praktijk) en ze ging geweldig met onze vraag om. Meteen spijkers met koppen. Mijn man mocht direct zijn zaad inleveren en er werd meteen een mail naar het ziekenhis gestuurd met de vraag voor een 1e afspraak. Ben positief benieuwd en wacht met spanning op onze afspraak. Mogelijk ben ik te positief, maar ik heb het gevoel dat het gaat lukken, dat we nu op de goede weg zijn.
tot horens....

Wat spannend zeg.
Ik ben vandaag ongesteld geworden,
ook voor ons is het jaar nu om.
Ik denk dat wij het nog heel even aankijken,hoop zo dat het nog gaat lukken .
Hopelijk kunnen jullie snel terecht.
veel succes.
groetjes Fleur

Hoi Ano,

Welkom hier. Fijn dat jullie een huisarts hebben die gelijk de koe bij de hoorns vat. Hopelijk kunnen jullie snel terecht in het ziekenhuis. Goed om positief te blijven! Houd ons op de hoogte.

Groetjes,
Julia

Vandaag al gebeld door het ziekenhuis. Over 3 weekjes het 1e gesprek!! Jippie...
Knap hoor Fleur dat je het volhoudt om aan te kijken, en balen van die ongesteldheid. Iedere keer weer dat moment waar je maar niet op hoopt.
Probeer wel positief te blijven (alhoewel dat soms heel erg moeilijk is)...
Ik hou jullie op de hoogte.

groetjes

Dat is echt snel! Wij zijn eind juni bij de huisarts geweest en konden uiteindelijk pas in oktober terecht voor het intake gesprek in het ziekenhuis.

Groetjes,
Julia

Terug
Bovenaan