naar de huisarts

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden

Vandaag naar de huisarts. Was weer zoooo ongesteld geworden. Het is gewoon niet normaal. Het is gewoon niet bij te houden, met de tampons en maandverbanden.
Heb dit sinds mijn miskraam. Misschien hoort het erbij, maar dan weten we dat maar weer.
maar wordt gek van de duizeligheid en lage bloeddrukken, tijdens mijn menstruatie. Nu kunnen onddrukken door wat meer zout te eten, maja dat is ook niet zo gezond en dat terwijl ik een HB heb van 9.2 (na mijn miskraam) dat ook maar even bespreken. Zit een bloedziekte in de familie, en dit zijn o.a de verschijnselen.

Weer een heel verhaal.

X Yvonne

Jeetje meid, indd...wat een verhaal! Je hebt gelijk dat je naar de huisarts gaat, zij/hij kan je vast helpen en heeft waarschijnlijk ook duidelijkere antwoorden voor je!

Sterkte! Liefs Lynn

pfff das heel wat ja! jeetje, sterkte ermee! en succes bij de HA

liefs kim

Hey Yvonne,

Jeej wat balen! Succes bij de HA, ben benieuwd!

Hoi, de huisarts kon er niks mee. Ja optie was ibuprofen gaan slikken rond de menstruatie of beginnen metde pil. Allebei geen optie als je zwanger wilt worden.
Heb wel een beetje een huisarts die ouderwets is en lijkt soms weining begrip te hebben. Moet gewoon rustig aan doen, rond mijn menstruatie.
Dus ga het deze maand weer even aankijken en als ik de volgende keer er weer last van heb, ga ik gewoon contact zoeken met de verloskundige.

x Yvonne

Terug
Bovenaan