naar de huisartsenpost

A

Anoniem

Guest
Afgelopen zaterdag was het 's nachts echt drama met Marissa. Ze bleef maar hard huilend wakker worden en stak dan direct haar vinger in haar oor. Wat we ook probeerden ze werd steeds na een half uur gillend wakker. Ik had haar bij ons in bed genomen maar ook daar sliep ze maar weinig. Uiteindelijk ben ik om 6.00 uur maar met haar naar beneden gegaan. Uiteindelijk heb ik om 7.00 uur de huisartsenpost gebeld en we mochten meteen komen omdat ze dus ook steeds aan haar oor zat, zij dachten aan een oorontsteking. Wij dus om 7.00 uur op de fiets daar heen. Zaten we in de wachtkamer te wachten en ik had Marissa op schoot, zie ik opeens dat die nacht haar voortand is doorgekomen . daar had ze dus zo'n last van, maar nu zaten we er al. Voor de zekerheid dus toch maar naar de dokter maar haar oren waren rustig. Hij had het nog over slijm in de keel en druk in haar hoofd, maar mijn man en ik wisten al lang wat het was. . We hebben maar niets gezegd want het was toch een beetje genant.
Omdat we zo vroeg op waren zijn we maar lekker bij een broodjeszaak gaan ontbijten met zijn 3en, dat was erg gezellig. Maar zo vergis je je toch ook wel eens als moeder . Moet wel zeggen dat ze nu nog steeds haar vinger zo in haar oor drukt dus ik vertrouw het toch nog niet helemaal maar nu wachten we toch maar even met de huisarts :)

groetjes Linda

Hoi Linda,
nouja, hopen maar dat het het doorkomen van haar voortand was. Beter een paar x voor niets naar de dokter dan 1x te laat, toch?
Je neemt ook geen risico met je kleintje.
Succes en groetjes van Sonja

Hoi Linda,

Ik ben wel eens met Eva naar de huisartsenpost geweest. Ze lag thuis als een ziek vogeltje. Ze had enorme buikpijn zei ze steeds.
Komen we daar aan (moest haar echt naar binnen dragen, want volgens haarzelf kon ze niet meer lopen), staat er in de wachtkamer een hobbelpaard. Ze kruipt van mijn schoot af en gaat vrolijk spelen. Niks meer aan de hand met het grietje. Ze ging huppelend die behandelkamer binnen.
Daar zit je dan ! De kleine rotgriet!

Gelukkig is er met Marissa ook niks aan de hand (alhoewel een tand behoorlijk pijnlijk kan zijn).

Groetjes, Karin

hahah Linda, moet er ook wel om lachen!
Daar zit je dan met je goede gedrag 's morgens vroeg...
Tjaaa kinderen!! Het is soms ook zo lastig om te gissen wat er aan de hand is he nu ze nog niet kunnen praten!
Nou, denk maar zo: beter een keertje extra dan een keer als het echt nodig is te laat of helemaal niet!!! Die mensen worden goed betaald en werken moesten ze toch die dag!

Hoi Linda,

Tja, het is wat he, die tandjes.
Dat ze aan haar oor zit, kan te maken hebben met de tandjes. Bij het kdv zeiden ze tegen mij dat tandjes pijn geven in de mond. Omdat die kleintjes nog niet precies aan kunnen geven waar de pijn zit, grijpen ze dan ook vaak naar hun oortjes. Sven doet dat ook als hij doorkomende tandjes heeft.
Zo lang ze geen koorts heeft, hoef je echt geen zorgen te maken hoor.
Ja ja, je kleine meid wordt groot.....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan