Naar de kermis (met foto's)

A

Anoniem

Guest
Nu de tijd van kermissen (tenminste bij ons in het zuiden) is aangebroken vroeg ik me af: zijn jullie al naar de kermis geweest? Bij ons was het 2 weken terug zover en we konden het toch niet laten om met Nynke er naartoe te gaan...en ze vond het nog leuk ook!

Met mama bij het touwtje trekken

Met papa in de vliegtuigjes (en ze vond het leuker dan ze hier kijkt...hihi).

En ook nog met mama in de draaimolen...echt gezellig (maar wel klein zo'n auto, mama moest een beetje proppen haha.).

Hebben jullie ook nog kermisfoto's?

Groetjes,
Patty mv Nynke

Wij zijn met Tijs vorige week naar de kermis geweest. Hij vond het vooral heel indrukwekkend. Hij heeft geen kik gegeven tot we bijna thuis waren. De draaimolen vond hij ook spannend. Verder zijn we nergens in geweest. Eenmaal thuis bleef hij aan het vertellen.

Leuke foto's! Ziet er gezellig uit.

Groetjes,
mv Tijs

Hier leeft de kermis niet zo. Ik hou zelf ook helemaal niet van de Kermis. Maar ik geloof dat het 'Kermis' idee zelf niet zo belangrijk is maar meer de festiviteiten eromheen. Maar toch. Hier geen kermis dus.
Het ziet er wel leuk uit bij jullie!
Liefs Nelleke

Leuke foto's hoor.
Hier was het vorige week kermis, maar Wieteke vond er niet echt veel aan. We zijn er een paar keer over heen gelopen, maar het leek haar allemaal niets te doen. We zijn verder nergens in geweest.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Hoi Patty,

Maar oppe Vriethof is het natuurlijk altijd gezellig! Daar kan je kleine meis niet vroeg genoeg kennis mee maken........ Ziet er in ieder geval gezellig uit!!!

Groetjes, Susan mv Gijs en Sophie (met limburgse roots, geboren in Maastricht, opgegroeid in Eijsden en Maastricht)

Terug
Bovenaan