Naar de kinderarts geweest voor reflux

Gisteren met Jochem naar de ka geweest. Hij krijgt verlopig 3 a 4 keer per dag paracetamol met 1 keer per dag de maagzuur remmers. Volgens de ka moet Jochem de vicieuze cirkel doorbreken dat hij na het drinken pijn heeft door middel van de paracetamol. Ik moet nog meer zijn melk verdikken desnoods tot pap. Ons kereltje woog gister 5130 gram. Verder zei de kinderarts dat de Losec capsules niet werken wel de tabletjes(maar die zijn moeilijk optelossen in de melk) ik heb nu Nexium voor Jochem. De ka zei ook dat Jochem diarree kon krijgen van Nutriton en vanochtend had hij ook diarree(ff aankijken hoe dit deze ochtend verdergaat)…… Ik heb volgende week een terug bel afspraak en die week moet ik zijn ontlasting en dag bij houden(of hij tevreden is of juist weer veel huilt) en in December moeten we terug komen met Jochem.

Ik hoop dat Jochem er goed van opknapt! Fijn dat je iig gehoord wordt. Je zou evt nog om Motilium kunnen vragen als t niet voldoende werkt.. (zorgt voor snellere passage van voeding van maag naar darmen)
Ben benieuwd!!
Lfs

Terug
Bovenaan