Hoi Dames!
Gisteren moest Finn weer voor controle naar de kinderarts.
Ze zijn heel tevreden over hoe het nu met hem gaat.
De medicijnen slaan goed aan sinds ze vorige week verhoogd zijn.
Over een maand hebben we weer een belafspraak.
Als het dan nog zo goed gaat met Finn moeten we de medicijnen helemaal stoppen.
Als hij dan geen last krijgt is hij over zijn reflux heen gegroeid. Als hij wel last krijgt heeft hij nog wel reflux. Duidelijk verhaal dus.
Maar....... het idee staat mij op dit moment helemaal niet aan.
We hebben net vorige week zijn medicijnen weer op moeten hogen omdat Finn weer pijn aanvallen kreeg. Dus vorige week had hij nog steeds reflux. Kan me niet voorstellen dat hij over een maand er over heen is gegroeid.
Vind het dan zo naar dat hij waarschijnlijk weer veel pijn gaat krijgen, net nu het zo goed gaat.
Tuurlijk heb ik ook liever dat hij geen medicijnen nodig heeft maar dit lijkt me nog te vroeg.
Sinds 2 dagen lijkt Finn toch echt een ritme te gaan krijgen. Netjes om de 4 uur een flesje borstvoeding. Slaapt overdag weer iets meer (ongeveer 3x 45/60 minuten) en slaapt s'nachts sinds 2 nachten door!
Hopelijk blijft het zo goed gaan!
Liefs Danielle
Gisteren moest Finn weer voor controle naar de kinderarts.
Ze zijn heel tevreden over hoe het nu met hem gaat.
De medicijnen slaan goed aan sinds ze vorige week verhoogd zijn.
Over een maand hebben we weer een belafspraak.
Als het dan nog zo goed gaat met Finn moeten we de medicijnen helemaal stoppen.
Als hij dan geen last krijgt is hij over zijn reflux heen gegroeid. Als hij wel last krijgt heeft hij nog wel reflux. Duidelijk verhaal dus.
Maar....... het idee staat mij op dit moment helemaal niet aan.
We hebben net vorige week zijn medicijnen weer op moeten hogen omdat Finn weer pijn aanvallen kreeg. Dus vorige week had hij nog steeds reflux. Kan me niet voorstellen dat hij over een maand er over heen is gegroeid.
Vind het dan zo naar dat hij waarschijnlijk weer veel pijn gaat krijgen, net nu het zo goed gaat.
Tuurlijk heb ik ook liever dat hij geen medicijnen nodig heeft maar dit lijkt me nog te vroeg.
Sinds 2 dagen lijkt Finn toch echt een ritme te gaan krijgen. Netjes om de 4 uur een flesje borstvoeding. Slaapt overdag weer iets meer (ongeveer 3x 45/60 minuten) en slaapt s'nachts sinds 2 nachten door!
Hopelijk blijft het zo goed gaan!
Liefs Danielle