naar de kinderarts

Na een paar moeilijke weken van geen nachtrust en een baby die continu huilt en krijst mogen we maandag eindelijk naar de kinderarts. We hebben al vanalles geprobeerd en gedaan maar nog geen oplossing kunnen vinden. Nu maar hopen dat we bij de kinderarts eindelijk uitvinden wat er aan de hand is.

Ben erg moe van de slapeloze nachten, heb gewoon een machteloos gevoel als hij zo aan het krijsen is. Hij zit nu even niet lekker in zijn vel.

Meid, wat vervelend zeg voor jullie zeg, maar ook voor jullie kindje! Ik hoop voor jullie dat ze maandag iets kunnen vinden.
Weet precies wat je mee maakt. Mijn 2e heeft 3 mnd gehuild eer ze er achter waren wat ze had en dat was nog heel toevallig.Bij mij viel mijn moeder nog weleens in, zodat ik een nachtje door kon slapen. Misschien een optie?
Momenteel hebben wij hier ook een onrustig meisje. Ze slaapt weinig, huilt regelmatig en wil alleen maar bij je zitten/slapen. Ik heb haar nu ingebakerd (puckababy) en het gaat iets beter, maar ik vind nog niet helemaal. Moet volgende week voor het eerst naar CB en ga het goed bespreken daar!

Heel veel sterkte hoor!

he wat naar voor jullie.. dat gaat echt opbreken. hier ook een puckababy voor de nacht en dat scheelt wel. maar als er medisch iets aan de hand is heb je daar natuurlijk niks aan. heel veel succes maandag!

Hoi allemaal,

We gebruiken de puckababy al sinds zijn geboorte. Is idd ideaal, maar krijg hem er nu niet rustig in. We hebben geprobeerd om hem even bij oma en opa te laten, maar daar werd hij alleen maar meer overstuur van en na een half uur weer opgehaald. We hebben al heel veel geprobeerd, en nu willen we in ieder geval uitsluiten of er iets medisch is of niet. we willen weer graag een vrolijk mannetje. Hoop maandag meer duidelijkheid te krijgen.
Bedankt voor jullie reacties.

Heel veel succes.. hopelijk kunnen ze er iets mee enkrijgen jullie snel een vrolijk mannetje.. onze man was ook zo, bij ons heeft de osteopaat erg goed geholpen..
succes! xx

We zijn bij de kinderarts geweest met Sven. Deze heeft nu lactulose gegeven en nu moeten we dit twee proberen. Daarna gaan ze de reflux behandelen en krijgen we waarschijnlijk andere voeding. Wordt dus nog een lang proces. Verder hoorde ze een ruisje en wordt hij daarvoor verder onderzocht. Ook krijgt hij met 3 maanden een echo van zijn heupen omdat hij in stuit heeft gelegen aan het eind van de zwangerschap. Dus voorlopig zijn we nog wel even bezig in het ziekenhuis. Bedankt voor de reacties

Hopelijk slaat de medicatie aan! Hier ook een kindje dat maar bleef huilen (lees: krijsen). Ik ben gestopt met borstvoeding (langzaam afgebouwd) en nu krijgt hij Nutrilon HA 1 met Nutriton en Zantac (tegen het maagzuur), daarnaast mogen we hem ook inbakeren (met een doek van Pacco). Het is een heel ander kindje.

Nog even volhouden, ze vinden een oplossing en dan kan je echt gaan genieten. Sterkte!

Terug
Bovenaan