naar de knderboerderij (foto's, veeeeeeel foto's)

A

Anoniem

Guest
Het zou dus heel mooi weer worden, maar het begon hier met regen en onweer, dus niks geen zand en water helaas.
Toen ben ik met mama en papa naar de kinderboerderij geweest toen het droog was. Maar toen we er kwamen, waren we bijna alleen, want er was bijna niemand met papa of mama.

Bij de kippies kijken (tja mama's dikke billen staan wel erg goed op de foto hé, maar dan moet je bij papa wezen hoor, het ging om mij en de kippies)

Hallo Geit hoe heet jij?

Hier begon ik dus aan de pauwenrace, maar ehhh de pauw wilde niet mee doen...

Doen jullie dan misschien mee?

Hier een raadsel..... Dit zijn mama en ezel..... maar ehhhh wie is nu wie???

Dit is Sanne het varken, ze mocht lekker het hok uit en naar buiten toe.

Hebben jullie ook zo'n leuke kinderboerderij??

Yoëll

Wow Yo! Laat je mamma dit maar niet lezen, ik denk dat mijn mamma dat niet fijn zou vinden als ik dat soort raadseltjes rondstrooi! Maar leuk hoor met die beesten!
Mazzel!
Kian

Wauw Yoëll,
Dat was dikke pret zo te zien en je Papa heeft mooie foto's gemaakt.Vooral op foto drie....net of je de wijde wereld inkruipt..schitterend.
En je Mama staat er ook mooi op hoor!!

Dikke kus Tess.

Uhm,..   jouw mama is foto 6!!!
Ow nee,.. 1, 2, 3, 4, 5..
Foto 5 bedoel ik en dan links.. nee rechts bedoel ik

Kan nog niet zo goed tellen hihi,..

Grz  Kay zv Esmé

Hahahaha Kay die is goed zeg
Nou die aan die kant is mn mama en de andere kant gewoon de ezel.
We gingen vandaag uit eten met opa en oma en natalja en herman, maar het was heel warm en toen mocht ik van die lieve ezel (uhhh mama) nog in het bad IN de tuin en het was al eigenlijk bedtijd hihi

Hier gaan we even kiezen

Op de terugweg heb ik het stuur maar genomen, want papa had een biertje op

Spetteruuuhhhhhhhh

Mam laat maar los hoor, ik pak even die sprieten

Op vakantie zijn wij ook bij zo'n leuke kinderboerderij geweest.
Rare beesten hadden ze daar joh!

Maar ik vind het helemaal niet eng!
Ook vond ik de biggetjes heel erg leuk. Die dronken net als ik altijd bij hun mama. Lief hè?

Groetjes,
Wieteke dv Geeske

Hoi Yoell (sorry puntjes willen ff niet)

Wat heb jij het leuk gehad, eerst bij de beestjes, zo leuk is dat, ik ga ook graag naar de beestjes toe, gister heb ik alleen maar mijn eigen konijn geknuffeld en ik ben ook lekker in het badje geweest, man dat was leuk zeg.

Pech dat het vandaag steeds weer regent en van die boemboem dingen in de lucht zijn. Ik ben niet bang hoor, vind het wel spannend!

Dikke kus,

Tess

Terug
Bovenaan