naar de kraambeurs geweest

Hallo dames,

ik ben afgelopen zaterdag naar de kraambeurs in schiedam geweest.Was in het ziekenhuis waar ik ook moet bevallen.Veel informatie gehad.en ook een filmpresentatie gezien over bevallen in het ziekenhuis.was leuk.heb me ook opgegeven deze maand in mijn woonplaats naar een borstvoedingscursus te gaan.en verder wat kraampjes afgelopen.Ik ben ook nog 1 nov.op controle geweest bij me gyn.in het ziekenhuis.Haar verteld dat me vriend niet blij is met dit kind.en verder ben ik nagekeken op me bloeddruk en gewicht.en heeft de gyn nog even naar me baby gekeken.dat ziet er goed uit.het hoofdje ligt naar beneden.
m.v.g.s.c.
 
hoi s.c.,

gaat verder alles goed met je? ondertussen al wat meer van je vriend gehoord? hopelijk kun je de kracht vinden om vooral aan jezelf en aan je kindje te denken.
heel veel sterkte de komende tijd.

dikke kus aafje
 
Hoi Hoi

Ja kraambeurs was wel grappig he!
(woon ook in Vlaardingen).
Heb meerdere berichtjes gelezen, lastig de situatie waarin je zit.
Gelukkig gaat het met de beeb wel allemaal goed?!
Hoe moeilijk het ook is probeer wel iets te genieten!
 
hoi meiden,
even een antwoord van mij naar jullie toe.mamavanesmee ik ben erg moe en het valt niet mee hoor ik ben nu 35/36 weken dus ruim 8 maanden.bedankt dat je me sterkte wenst.me vriend is er niet voor me.hij loopt ervoor weg wil geen problemen gezeur aan zijn kop hebben.dus heeft hij wel lusten maar niet de lasten willen nemen.makkelijk toch?ik sta er dus echt alleen voor hij is nog niet weg uit ons huurhuis maar dat zal niet lang meer duren dat hij mij en de baby gaat verlaten.en Marionneke ja met de beeb gaat het goed.en ik woon in maassluis sinds 2009.

groetjes s.c.
 
Terug
Bovenaan