naar de malediven en zwanger worden!!!!!!!!

Hoi,

Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is frouke en ik ben 27 jaar jong. Al enige maanden zijn wij bezig om zwanger te worden maar het wil nog niet echt lukken.
Nu willen wij op vakantie naar de malediven, maar is dat wel verstandig als je zwanger wilt worden?

Wat is jullie mening hierover en zouden jullie gewoon gaan?

Graag zou ik advies van jullie hierover krijgen, groetjes Frouke

he hoi,
ik heb eigelijk geen idee waar de malediven ligt! is er iets bijzonders met dat land?

volgens mij maakt het niet uit waar je op vakantie heen gaat, als je bezig bent met zwanger worden!

en mocht je naar een land gaan waar je ingeeent moet worden, lijkt mij dat je dan gewoon die ineeentingen kan halen!

veel succes verder!!

groetjes wilma

gewoon gaan hoor!! In dast land is niks waar je zorgen om hoeft te maken, alleen water kopen in een fles en uitkijken met vlees, mnaar dat moet je overal!!!

veel plezier, mischien is het daar wel raak..:)

knuffel sweety

Hallo allemaal,

Als we naar de maledieven gaan zouden we maar 9 dagen gaan, ik ben aan het twijfelen geraakt omdat ik hoorde dat je als je zwanger wilt worden of eventueel bent niet daarheen moet gaan ivm. alle inetntingen die je ervoor nodig hebt. Maar de prik waar je de meeste van moet hebben nl. Hepatitis B heb ik allemaal al voor mijn werk moeten halen. We wachten nog even deze maand af en daarna gaan we waarschijnlijk wel boeken.

Jullie horen nog van mij,

Groetjes Frouke

Hoi Froukje,

Ik zou gewoon lekker gaan. Ik ben net naar Afrika geweest en ik blijk nu zwanger te zijn!!! Malaria heb ik niet genomen, maar de rest van de inentingen had ik al. Je zou een afspraak kunnen maken bij de travelhealt clinic, zei kunnen alles op maat voor je uitzoeken. Waarschijnlijk heb je Hepatitus A en DTP nodig.
Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat je met z'n tweetjes op vakantie kunt. Gewoon boeken. Als je een annuleringsverzekering afsluit bij de europeesche verzekeringen dan mag je ten alle tijden annuleren op het moment dat je zwanger bent voordat je op vakantie gaat.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Liefs Kaly

Terug
Bovenaan