Naar de nachtarts

Hallo,
Gisteren was Natas niet lekker.
Ik dacht die maakt weer een sprongentje of is gewoon beetje sjagerijnig.
Maar gisternacht  met de luier verschonen schrok ik,
Zijn hele rechterballetje was blauw en veel groter en harder dan de andere.
Dus we hebben de nachtarts gebelt.
Meteen naar ziekenhuis voor de nachtarts.
Ze waren bang dat het balletje mischien gedraait was.
Dat was gelukkig niet het geval.
Nu moeten we vammidag naar het ziekhuis voor een echo van het balletje.
Waarschijnlijk is het een liesbreukje
Weten jullie hoe ze dat behandelen???
Ben blij dat het waarschijnlijk dus niks ernstigs is.
Maar ben me wel rotgeschrokken gisteren..

Groetjes sylvia
mama vn Natas 26-01

t zit je ook niet mee he. Kan me voorstellen dat je je helemaal ongans schrikt als je ineens een blauw balletje ziet. Ben je al voor de echo geweest? Hopelijk niets ernstigs.
Volgend mij behandelen ze liesbreuk door operatie waarin ze een soort vangnet plaatsen waardoor darmpjes in buikholte blijven.
Sterkte ermee, groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

hoi sylvia
getsie zeg,wat zielig.ik hoop dat ie geen pijn heeft.
een liesbreukje verhelpen is een simpele ingreep.ik weet niet precies wat ze doen,maar t stelt niet veel voor.alleen zielig dat je ukkie onder t mes moet.
sterkte!
groetjes kari

De echo is vandaag niet doorgegaan.
Omdat hij er vandaag niet tot weinig last van heeft niet meer blauw is  en geen verhoging meer heeft en het heel erg druk in het ziekenhuis is komt de echo woensdag 3 uur.
De week erna heb ik dan een afspraak met de kinderarts (27 maart)
Moet er wel goed op letten dat hij geen last heeft en dat het geen pijn doet want anders moet ik naar de eerste hulp,
arme Natas en dan heeft hij overvolgende week 29 maart ook nog eens zijn 2maandenprikje.
heb het echt te doen met hem.

Gr sylvia

jeetje Sylvia dat is echt schrikken! Hopen dat het allemaal mee valt. En dan volgende week zijn inentingen. Het zit het manneke dan ook niet mee. Het is net wat Kari zegt je zou het zo over willen nemen om die kleintjes dat allemaal te besparen!

groetjes Sonja mama van Evi

Wow, dat zal er best heftig uit hebben gezien! Schrikken! Arme Natas... Lekker veel knuffelen maar. Het zal niet over gaan van een kusje erop, maar veel kusjes van mama is verder bijna overal goed voor, toch? Veel sterkte voor jullie allebei!

Eveline

Terug
Bovenaan