Naar de negenmaandenbeurs geweest!!

Gisteren ben ik met m'n man en moeder naar de negenmaandenbeurs geweest.
Ik ga al ieder jaar met m'n moeder naar de huishoudbeurs en altijd lopen we wel even een rondje over de negenmaandenbeurs. Maar eigenlijk hadden we er nooit zoveel te zoeken en waren met 20 min. alweer weg.
Gisteren gingen we dus voor het eerst bewust naar de negenmaandenbeurs. Wat is het anders zeg, als je zelf met een buik door die hal loopt. Alles is nu opeens interessant en overal zag ik leuke dingen. Zelfs toen we de hele beurs hadden gehad, wilde ik toch nog een keertje. Wie weet had ik net iets over het hoofd gezien. Bepakt en bezakt kwamen we weer thuis. En de huishoudbeurs.... die was opeens helemaal niet interessant meer!!

Groetjes, Miranda

Toevallig, ik ben gisteren ook geweest.
Wie weet hebben we elkaar zonder het te weten wel gezien

Ik vond ook vooral de negen maandenbeurs interessant.
De rest interesseerde me niet zo.
Ik vond het alleen wel heel vermoeiend, en mega druk.
Daar kan ik nu ik zwanger ben niet zo goed tegen.

Hoi Miranda,

Leuk hé die 9 maanden beurs, ben zelf ook gisteren geweest (s'avonds) samen met mijn man, nu merk ik wel, doordat het de 2e is, je al heel veel dingen weet en dan niet alles meer wilt bekijken maar uiteindelijk was het wel de moeite waard om er nog eens overheen te lopen, ben ook al bijna 38 weken zwanger.. dus het houdt een keer op!!
Jammer dat de chocolade fontein het niet deed bij de OHRA stand! (wel zure bommen gezien daar)

Wij zijn uiteindelijk een klein stukje over de huishoudbeurs gelopen, maar daar was het zo gigantisch druk, daar had ik het gauw gezien!!

Groetjes,

Suus ( Maart Forum)

Hoi,
heeft iemand hier soms bij de stand van wiegje.nl/Kindekeklein gekeken? Ze verkochten hangwiegjes maar ik wil graag weten welk kleur hemeltje ze daar hadden hangen...ivm korting op hun site.

Hallo allemaal!

Ik ben ook geweest naar de negen maanden beurs! Wat een drukte!
Maar het was wel onwijs leuk!
Ik baalde alleen best wel! Ik was namelijk op zoek naar zo'n apparaatje dat je naar het hartje van de kleine kan luisteren, maar die kon ik dus nergens vinden helaas!  Ik had echt wel verwacht dat ze dat zouden verkopen!
Maar ondertussen heb ik dus zo'n apparaatje besteld via internet en heb hem gister binnen gekregen! Zo leuk om even naar je kleintje te luisteren! En weet je wat ik zo grappig vind? Je hoort en voelt als de kleine dan schopt! Hihi! Echt bijzonder! Je hebt echt een soort van contact met de kleine! Ik ben helemaal happy haha!

Terug
Bovenaan