Naar de opendag van de kraamafdeling in het z'huis geweest

baby glenn

New member
Gisteren ben ik naar de opendag geweest...het was echt heel leuk.
We hebben een rondleiding gekregen over de verloskamers en de kamer waar je kleintje gewassen, gewogen en aangekleed word daar lieten ze ons alles zien en werd er uitleg gegeven en je kon je vragen stellen.
Ook heb ik gratis een 3d echo laten maken maar die was helaas niet meer duidelijk te krijgen omdat de kleine met zn hoofdje al erg laag ligt. Wel heb ik nog een paar leuke fotootjes meegekregen van het gezichtje ook al waren die niet echt duidelijk en van de voetjes. Zo leuk het heeft de voeten van zn vader...de teen naast de grote is langer dan de grote teen hihi.
Daarna heb ik nog heel veel tijdschriften, informatie, proefmonstertjes en sokjes gehad. Je kon ook vragen stellen aan de gynacoloog over de bevalling en pijnbestijding werd uitgelegd.
Ik heb ook mijn voeten nog heerlijk laten verwennen met een uitgebreide massage.
En heerlijk taart en chocolaatjes met muisjes gegeten en beschuit met muisjes waren er ook nog maar die heb ik maar even overgeslagen.
Het was echt een super leuke en informatieve dag. Zijn jullie al in het zhuis wezen kijken waar je gaat bevallen?
 
ik ga pas 8 nov 1 week voor me uitgerekende data , beetje te lang gewacht . Ik dacht het stelt niks voor wist niet dat pijnbestrijding ook wordt besproken pfff .
 
jaa informatief he!! Het is bij jullie wel uitgebreider hoor.. wij kregen alleen veel uitleg en een rondleiding.. had die extra dingetjes ook wel gewild hihihi.
 
Terug
Bovenaan