Naar de osteopaat geweest met Lizzy

Vanmorgen naar een osteopaat geweest met Lizzy..omdat ze toch nog veel huilde en ze viel al tijdens de behandeling in slaap..hij voelde toch spanning bij haar dunne darm,en ruggetje en ribben die pijn gaat hij aankomende woensdag proberen weg te halen..en als we die reacties van mensen ook lezen over huilende baby en osteopaat hebben ze er allemaal baat bij en huilen ze daarna vrijwel niet meer zo erg..ze ligt nu lekker te slapen na haar flesje dus het heeft al een beetje gewerkt..dus ze heeft geen koemelk allergie wat de kinderarts dus dacht..wel reflux maar groeit ze overheen..haar ergste pijn zit gewoon in haar buik..dus op naar de osteopaat woensdag om 16:00..ze is nu al lekker rustig aan het slapen dus wie weet heeft het al een klein beetje geholpen..spannend woensdag en hopenlijk is Lizzy na woensdag pijn vrij in haar buikje..

Veel succes bij de osteopaat, ik ben er met ons meisje ook geweest ter controle en hij kon gelukkig niets bijzonders vinden, maar als ik bij mezelf zie wat hij tijdens de zwangerschap en nu voor mij kan doen is echt fijn!

Hey

Wij gaan aanstaande maandag voor een intake. Sven heeft een enorme voorkeurshouding en slaapt in de avonduren bijna niet. Sinds een paar dagen is hij nu ook onrustiger overdag. Ook is hij heel druk in zijn bewegingen en kan soms echt gespannen aanvoelen. Misschien hoort het er gewoon bij, maar omdat hij met 1 perswee geboren is willen we toch even met m naar de osteopaat. Even het nekje bekijken ed...
Als ie niks vindt is het prima, dan zal het wel weer over gaan en als het wel wat is kan het alleen maar beter worden!

Ben benieuwd naar jouw ervaringen woensdag en hopelijk helpt het!

Hoi

Veel succes bij de osteopaat. Wij gaan dinsdag met onze Amy naar de osteopaat,. ivm vel huilen, last van haar buikje en reflux.

hopelijk kan hij wat voor ons betekenen. Het is zo zielig als ze zo'n pijn heeft.

ben benieuwd of het helpt.

groetjes

Hey Renske,

Jou verhaal lijkt precies op dat van ons.
Wij gaan woensdag met Lizzy naar de osteopaat precies waarvoor jullie naar de osteopaat gaan.
Laat je weten hoe het was bij de osteopaat dinsdag?

Liefs

Wij zijn geweest:

Inderdaad spanning in de nek aan twee kanten, maar de ene kant meer dan de andere kant vandaar de voorkeurshouding.
En gespannen buikje, wat krampjes ed...

Hij heeft nu 1 behandeling gehad... we zijn benieuwd naar de reactie deze week. Volgende week maandag moet ik weer.

hoi zeevang,

krijgt ze nog wel koemelkvrije voeding?
(omdat ze weer onrustiger is)
we hebben hier dezelfde problemen, dus probeer een beetje mee te denken ;-)

grtjs

Hier zien we de eerste resultaten al:

* Vanmorgen 2 uur geslapen (hij is altijd wakker in de ochtend!)
* Nu ligt ie alweer lekker in bed... rustig.. slaapt niet... maar huilt ook niet.
* gisteravond ook lekker gaan slapen!

We wachten verder af!

Terug
Bovenaan