We zijn vandaag naar de osteopaat geweest. Hij dacht dat het eerste nekwerveltje van Teun vast zat. Dat zorgt voor een goed verloop van de (hoge)spijsvertering.(maag dunne darm) Het hele puzzeltje viel op zijn plaats!! Het huilen de hele dag en vooral na de fles,de vele scheetjes door de gasvorming het spugen na de fles en zelfs de infectie op zijn luchtwegen kan er mee te maken hebben. We hebben afgelopen weekend al druppeltjes gebruikt van VSM tegen darmkrampjes en dat hielp al best goed.
Hier mag ik gewoon mee door gaan. Nu moet ik nog een paar keer terug om het los te maken en dan moeten de klachten verdwijnen. Ik ben reuze benieuwd!! Het was een zware dag voor Teun,na de ostiopaat moest hij gelijk door voor de 2-de ronde inentingen,ohh wat is dat sneu zeg!! Vanmiddag hebben we maar eens fijn een heel stuk gewandeld,wat heeft hij lekker geslapen na een halve dag huilen.
Ik hoop maar dat we snel ons vrolijke manneke weer terug hebben!!
Groetjes Mikkie.
Hier mag ik gewoon mee door gaan. Nu moet ik nog een paar keer terug om het los te maken en dan moeten de klachten verdwijnen. Ik ben reuze benieuwd!! Het was een zware dag voor Teun,na de ostiopaat moest hij gelijk door voor de 2-de ronde inentingen,ohh wat is dat sneu zeg!! Vanmiddag hebben we maar eens fijn een heel stuk gewandeld,wat heeft hij lekker geslapen na een halve dag huilen.
Ik hoop maar dat we snel ons vrolijke manneke weer terug hebben!!
Groetjes Mikkie.