naar de osteopaat geweest.

We zijn vandaag naar de osteopaat geweest. Hij dacht dat het eerste nekwerveltje van Teun vast zat. Dat zorgt voor een goed verloop van de (hoge)spijsvertering.(maag dunne darm)  Het hele puzzeltje viel op zijn plaats!! Het huilen de hele dag en vooral na de fles,de vele scheetjes door de gasvorming het spugen na de fles en zelfs de infectie op zijn luchtwegen kan er mee te maken hebben. We hebben afgelopen weekend al druppeltjes gebruikt van VSM tegen darmkrampjes en dat hielp al best goed.
Hier mag ik gewoon mee door gaan. Nu moet ik nog een paar keer terug om het los te maken en dan moeten de klachten verdwijnen. Ik ben reuze benieuwd!! Het was een zware dag voor Teun,na de ostiopaat moest hij gelijk door voor de 2-de ronde inentingen,ohh wat is dat sneu zeg!! Vanmiddag hebben we maar eens fijn een heel stuk gewandeld,wat heeft hij lekker geslapen na een halve dag huilen.
Ik hoop maar dat we snel ons vrolijke manneke weer terug hebben!!
Groetjes Mikkie.

Hoi Mikkie,

Wat fijn voor dat er nu mogelijk een oorzaak is gevonden voor het huilen en spugen. Dat er nu iets aangedaan wordt.
Ik hoop voor je dat je je vrolijke mannetje snel weer terug hebt, en natuurlijk voor Teun zelf ook.

groetjes Sonja

Fijn dat je nu waarschijnlijk weet wat het was en dat er iets aan gedaan kan worden. Gelukkig maar. Ook fijn dat hij weer goed heeft geslapen. Heb je zelf ook weer bij kunnen tanken hoop ik.
Groetjes Veerle

Hoi Mikkie,

Ik ben blij voor je dat er een mogelijke oorzaak gevonden is (en voor Teun natuurlijk)! Hopelijk trekken jullie allebei snel weer recht en wordt Teun weer snel een vrolijk ventje.

Groetjes,

Eveline

moeilijk om je mannetje zo ongelukkig te zien he! Wij gebruiken ook de druppels van VSM, al zie ik niet altijd resultaat, ik probeer niet uit om het niet te geven. Ik tel de weken af naar de 3 maanden, dan schijnen de krampjes snel te verdwijnen, soms van een op andere dag.
Hopelijk helpt de behandeling van de osteopaat, zodat Teun inderdaad weer snel een vrolijk mannentje is!
Sterkte ermee, groetjes mira sinds 02-01 mama van jaap

Terug
Bovenaan