Naar de osteopaat geweest....

Vanmiddag om 12.15 hadden we een afspraak voor jochem bij de osteopaat.
We werden verwelkomt door een hele lieve (belgische vrouw) we konden gelijk mee komen.
Na het verhaal uit de doeken gedaan te hebben mocht ik Jochem uitkleden en ging ze hem onderzoeken zeg maar.
Jochem was helemaal op zijn gemak bij d'r ze mocht en kon alles doen.
Ze kwam al snel tot de conclusie dat er NIKS is met zijn luchtwegen/longen.
Echter toen ze naar zijn hoofd en nek ging nou toen begon ons manneke toch te huilen echt heel zielig echt zo'n pijn huil zeg maar.
Nu blijkt dat hij dus aan beide kan bij zijn oren een ontsteking heeft zitten.
En die kan dus niet weg.
En doordat de vuiligheid niet weg kan gaat het elders in het lichaam zijn weg zoeken en dat waren dus zijn luchtwegen.
We moeten over 2 weken weer terug want het is zeker iets wat ze kan behandelen.
Mooie was dat jochem daarna heel ontspannen was en lekker rosig hihi zo lief.
Er vallen nu ook wat stukjes op zijn plaats zo vond hij het de laatste weken al niet leuk als ik zijn haren deed enz.
Advies is ook om ff geen kapper te doen ofzo maar pas wanneer ie behandeld is en het zijn vruchten afwerpt.
Word vervolgd......

oke vervelend zeg, maar waarom beginnen ze dan nu niet al met de behandeling?
(of begrijp ik het verkeerd dat jullie wel direct beginnen maar over 2 weken op controle moeten komen?)
maar wel prettig dat jullie nu weten wat er met jullie mannetje aan de hand is.
heel veel sterkte en hoop dat het snel weer beter gaat.

Tjee wat heftig zeg. En al die tijd hadden ze niet de moeite gedaan om verder te kijken dan naar zijn longen? Want jullie zijn er toch al langer mee bezig?
Gelukkig hebben ze nu gevonden wat het is. Wat voor een behandeling krijgt hij?
Ik wens jullie veel succes en sterkte de komende tijd en hopelijk is het nu zo snel voorbij!

Ze hebben natuurlijk altijd naar zijn oortjes gekeken maar die waren nooit schrikbarend rood/ontstoken of vaak gewoon niet.
Een ostheopaat geneest/helpt mensen dmv druk punten en massage.
Dus de behandeling is gelijk in gang gezet gisteren.
We merken eigenlijk gelijk verschil hij is lekker ontspannen en HEEL vrolijk en heeft erg goed door geslapen.

Terug
Bovenaan