naar de ostheopaat geweest

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag om 13.00 zijn we geweest en en die man concludeerde dat haar eerste nekwervel vast zit en in haar buikje iets (weet ff niet meer pecies wat) en bij haar bekken zit het vast, ik moet eerlijk bekennen dat het een beetje langs me heen gegaan is, want Chelsey heeft alleen maar gehuild..niet van de pijn hoor, maar ze is gewoon een beetje eenkennig en van vreemde mannen moet ze al helemaal niets hebben (laat dat nog maar lang zo blijven, hihi)
Maar maandag moet ik weer en dan ga ik gewoon even wat vragen op papier zetten zodat ik niks kan vergeten en wel precies weet wat het allemaal inhoud. ik moet waarschijnlijk 5 a 6 keer terug komen omdat dit een moeilijke leeftijd is en Chelsey best een pittige tante is en zich verzet, normaal heb je genoeg aan 3 a 4 behandelingen.

Ik zal maandag wel meer laten weten, waarschijnlijk moeten we dan al wat vebetering merken..ik ben wel erg benieuwd of ze dan lekker in slaap valt zonder zich zo raar te overstrekken en dat ze dan eens vrolijk wakker wordt, dat zou wel fijn zijn voor haar, want verder is ze echt een vrolijke meid!

Groetjes Elise

Hiya Elise,

Alvast succes met de behandelingen, hoop voor je dat het je kleine meid wat helpt....wie weet is het juist goed dat ze een pittige tante is in dit geval, kan ze misschien wat beter tegen een stootje.

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Hoi,

Nou ik hoop voor je dat ze er snel vanaf is. Heel vele succes ermee.

Gr. nayasja mv Jamie

He ik hoop ook echt voor je dat ze nu beter slaapt en vrolijk wakker word! Heel veel sterkte ermee....

Liefs lonneke

Terug
Bovenaan