Naar de pedicure

Hoi Meiden,

Ik heb net voor het eerst in mijn leven een afspraak gemaakt bij de pedicure. Ik heb dit nog nooit gedaan want ik wordt normaal (bij wijze van spreken) al "gek" als er iemand alleen  al naar mijn voeten kijkt.
Nu zat ik er al een tijdje aan te denken om het te gaan doen, omdat het toch niet echt makkelijk is met zo'n dikke buik om je voeten goed bij te houden.
Ik kan om 11.30 uur al terecht. Ik heb maar meteen gekozen voor de verwenbehandeling, dat is dan een pedicure en daarna een voetscrub, voetmasker en voetmassage.
Ik vind dat ze dat wel verdienen, ze hebben al zoveel te verduren, al die extra kilo's die ze moeten dragen en dit warme weer is ook niet echt lekker voor  de voeten.
Ben erg benieuwd hoe het me gaat bevallen.

Groetjes Elise

Hey Elise,

Goed idee joh!! Ik zat er ook al aan te denken, maar heb nog geen afspraak gemaakt, omdat ik niet goed weet of het veel geld kost. Heb jij daar naar gevraagt, of laat je je daarin ook "verrassen" haha!

Groetjes, Mirjam (35 wkn)

Ben weer terug van de pedicure en moet toegeven dat het eigenlijk wel heel er lekker was.

Deze pedicure had toevallig een website waar ze de verschillende behandelingen en de kosten daarvan op had staan. Als ze dat niet had gehad, dan zou ik gebeld hebben met de vraag wat er voor behandelingen mogelijk zijn en wat de kosten daar van zijn.
Bij mij waren de totale kosten 32,50 euro. Alleen een pedicure behandeling kost  bij haar 22,50 euro.

Ik heb er wel voor gekozen om een pedicure te nemen die aangesloten is bij de brancheorganisatie van pedicures.
Als je op hun site kijkt kun je kijken welke pedicures er bij jou in de buurt zijn aangesloten. Hun site is www.provoet.nl

Groetjes Elise

ohh, dat klinkt wel heerlijk!!!! Denk dat ik ook maar eens een afspraak ga maken. Kan ze in ieder geval mijn teennagels weer een leuk kleurtje geven (heb van de week manlief mijn teennagels laten lakken... Overal zat lak, behalve op mijn nagel, hahahhaaa)

Ik ga ook nog even naar de kapper, over twee weekjes denk ik. Dan ben ik 38 weken zwanger... Lig ik er tenminste een beetje leuk bij in het kraambed!

lekker he zo'n behandeling!

ik doe het zelf altijd al om de 6 weken (ben kapster dus dan is het helemaal lekker voor mijn voeten), maar ik moet zeggen dat ik het nu wel vaker wil hahaha

ik blijf ook bezig met nagels knippen enz enz want alles groeit nu ineens veel sneller

groetjes

Dat heb ik niet gedaan, maar nu je dat zo zegt, dat had ik eigenlijk gelijk even moeten laten doen. Mijn nagels laten lakken.

Nou ja, misschien kan ik het mijn vriend vragen om te doen, maar ik denk dat die me heel raar aan zou kijken als ik hem dat vraag (hij heeft dan zoiets van, dan lak je ze toch niet) en ik ben inderdaad benieuwd waar de lak terecht komt.

Ik heb voor volgende week een afspraak staan bij de kapper, dan ben ik bijna 36 weken. Ik heb zitten denken of ik het nog later zou doen, maar mijn haar zit mij nu al een beetje in de weg en ik kan er gewoon even niets mee.
Wat nou, als je zwanger bent zit je haar altijd goed. Het zit bij mij voor geen meter.

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan