naar de rommelmarkt met de babyspulletjes............

A

Anoniem

Guest
Op 14 oktober is er bij ons in de buurt een kinderkleding en rommelmarkt. Heb daar 'n paar jaar geleden ook gestaan, en nu ga ik dan toch maar het badje, en de baby uitzet verkopen, verder wilde ik ook speelgoed verkopen waar niet meer mee gespeeld word, en zeker ook kleertjes. Doen jullie dat ook wel eens, en kopen jullie daar ook spulletjes? Groetjes Wendy

Ik hoop ze ooit nog een keer te mogen gebruiken!
Maar succes met de verkoop! (sniksnik)
Liefs Nelleke

Ja, bij ons is Thijs nr 3, en het kriebelt wel nog, maar in ons huis is een vierde haast onmogelijk........... Denk ook dat het na nr 4 ook nog zou kriebelen. Nouja, mochten we ons toch bedenken, dan is zo'n uitzet snel weer aangeschaft Heb wel heel erg selectief de spulletjes uitgezocht, zodat ik genoeg blijvertjes heb, voor het geval dat............. Groetjes Wendy

Haha, dus je doet alleen de spullen weg die je voor de 4e niet meer wil gebruiken!

zoiets ja. Eric en ik hadden afgesproken dat hij nu aan de beurt was, om maatregelen te treffen maar de verloskundige gaf het advies als je nog twijfelt wacht dan 'n jaartje, het jaartje is nu bijna om, maar hij is nog steeds niet geweest. Volgens mij is hij er zelf nog niet helemaal uit. Ik zelf zou het helemaal niet erg vindennaar we zouden ons dat qua ruimte wel heel erg moeten aanpassen. Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan