naar de supermarkt.........

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie ook zo'n hekel om met de kindjes naar de supermarkt te gaan?

Het liefst heb ik alleen de oudste mee (bijna 3) die dan gewoon in het zitje van het karretje zit. Maar als ik de oudste en de jongste mee heb dan weet ik het gewoon niet.

Maxi cosi op het karretje en de oudste er naast is geen succes, want zo stevig vind ik de maxi cosi niet staan en de oudste blijft niet de hele tijd zoet mee lopen.

De oudste in het zitje en de jongste in de buikdrager is ook geen succes, vooral niet met het op da band zetten van de boodschappen en er weer af halen.

Ik zou blij zijn als we twee maanden verder zijn en de jongste in het zitje kan zitten, want ik vind dit echt een ramp.

Mijn man werkt veel en moet 's avonds ook vaak nog werken, al een paar keer heb ik oppas geregeld zodat ik boodschappen kon doen. Maar zoals vandaag is oppas niet gelukt en ik heb er zo'n hekel aan om het weekend in te gaan met een lege koelkast. Dus dan moet het op zaterdag een dag die altijd al vol zit met bezoekjes en sporten etc.

Hebben jullie nog tips?

Groetjes
Chris

Op zich (ik heb alleen Nienke van bijna 6 mnd) gaat het wel goed, maar hier flikken ze het steeds om de extra brede kassa niet open te doen. Dan kan ik er niet meer uit!!!

Alsof ik de ene ben in dit broedse dorp met een kindje, GRRR.

hoi chris
ja lastig he?ik heb hier laatst ook al een topic over geopend,ik kreeg het niet rondgebreid met boodschappen doen met mn kind bij me.ik sjouwde me 3 keer per week suf met boodschappen en baby en toch waren noodzakelijke dingen steeds weer op.gaf opeens ook veel meer geld uit dan voorheen.
ik heb eerst hier mijn hart erover gelucht en gevraagd hoe anderen dat deden (zie topic boodschappen) en savonds heb ik het met mijn man besproken.die beloofde vanavond op tijd thuis te zijn zodat ik dan alleen even fatsoenlijk kon shoppen,de keldervoorraad aanvullen en voor de hele week in te slaan.maar vanmorgen belde hij al met een benauwd stemmetje,of morgen ook goed was.ik heb toen tranen weg slikkend gezegd dat ik me wel red en heb toen heel moedig maar weer boas en de kratten ingeladen om naar de winkel te gaan.maar eerst even een kopje koffie drinken bij mn ouders,om even mn zinnen te verzetten.nu wou het geval dat mn stiefmoeder vandaag de hele dag thuis was omdat de hoefsmid kwam.dat kwam dus even grandioos uit,dus boas is daar gebleven en ik ben me helemaal te buiten gegaan aan de boodschappen.houdbare dingen massaal ingeslagen,ook luiers ed.en voor de hele week beperkt houdbare dingen.
en ik heb me ingeschreven als klant bij het ijspaleis,dan laat ik die vlees en diepvriesgroente bezorgen.is niet duurder als in de winkel,het gaat per grootverpakking en bezorgen is gratis.je kan zelfs bij hem pinnen.misschien ook iets voor jou?ze zitten door het hele land en je kan per internet bestellen,  www.ijspaleis.nl  .
succes ermee!!
groetjes karin  

Nou het ijspaleis wordt het niet € 3,50 voor spinazie ala creme vind ik toch wel wat duur?

Met 1 kind vond ik het altijd ook nog wel te doen, maar met twee vind ik echt minder prettig.

Ik moet ook met de auto naar de super, op loop afstand gaat dat hier niet lukken.

Ik heb ook wel eens geprobeerd de dubbele wandelwagen en boodschappenkarretje tegelijk door de super te duwen, dat was ook geen succes ;-)

Groetjes
Chris

Terug
Bovenaan