naar de tandarts

Normaal gesproken ben ik al niet fan van de tandarts... maar nu helemaal niet.

Ik heb al een paar dagen een flubbertje (om het zo maar te noemen) bij mijn tandvlees en weet zelf niet zo goed wat het is. Het bloed enorm als je er aan komt (zodat het met straaltjes er echt uit loopt). Verder geen pijn maar ik vertrouw het niet echt. Dus gister alles bij elkaar verzameld en voor vanmiddag een afspraak. Maar zie er als een berg tegenop. Ik zie mezelf nog niet helemaal in die stoel liggen zeg maar....

Zo eerst maar naar de verloskundige. Dat moet ook nog vandaag :) wat een dag....

Succes meis! Knap hoor dat je toch de afspraak hebt gemaakt en hopelijk valt het mee. Ach denk maar zo het kan er daarna alleen maar beter op worden toch?! Sterkte en laat even weten hoe het gegaan is.

Bij de verloskundige ook weer in de stress... ze kon het hartje niet vinden. pffff gelukkig na wat tobben gevonden. Vannacht is de kleine denk in de weer geweest want ik had zo'n onrustig gevoel en kramp in mijn heupen. Ze dacht dat hij iets gedraaid was. Ik had hem ook nog niet gevoeld vandaag.. maar ja de kleine was ws zo actief bezig geweest dat hij moest rusten toen moeders bij de vk was. Nou ja alles weer goed.

Tandarts ook aardig doorstaan al zeg ik het zelf :). Het was een fistel. Ik heb alleen bij die kies al een keer een wortelkanaal behandeling gehad. Ze wilde me eigenlijk antibiotica geven omdat ze dacht dat het ontstoken was en een foto maken maar durfde het niet aan omdat ik zwanger ben. Ikzelf ben hierin ook erg terughoudend. Wat nog even kan wachten tot na de bevalling zonder problemen, dan na de bevalling. Ze belt zo nog even terug want wilde me doorsturen naar de parodontoloog om de ontsteking weg te laseren.
Geen idee wat het allemaal inhoud, zo eerst nog maar eens goed vragen en kijken of het geen kwaad kan. Ik heb immers geen pijn en het flubbertje is nu weg (leeg).

idd fijn dat ie weg is! nooit geweten dat je een fistel in je mond kon hebben joh! zo zie je maar weer ;) hopelijk kan het allemaal wachten tot na de bevalling, dat is wel zo fijn :)

ze belde vanmiddag terug en het kan idd wachten tot na de bevalling tenzij ik klachten krijg.
Bedankt voor jullie reacties, fijn hoor om even mijn stress verhaal te doen :)

Terug
Bovenaan