naar de tweede ronde iui

Yep, mijn voorgevoel was ok, ik moet door naar ronde twee.  Zaterdag begin ik weer met het slikken van de medicatie en dan gaan we er weer voor!!!! 5 dagen slikken, paar keer naar de gyn voor inwendige echo's, wachten tot dat het eitje groter is dan 18 mm en dan kan het feest beginnen. Al moet ik wel zeggen dat ik een beetje baal, maar dat mag!

Mijn manneke gaf me gisteren een erg mooie roos (echt een schatje), dat deed me enorm goed. Samen zijn we sterk en steunen elkaar door dik en dun.   Verder is alles ok.
Ik voel me ondanks, een kleine teleurstelling, goed en heb zin in ronde twee!!!
Elke stap is een stapje dichterbij!

Jammer voor jullie dat het niet gelukt is. Nu jij voor de 2e, dan ga ik voor de 3e. Ben gisteren ongesteld geworden. Jij klinkt zo lekker positief! Zelf wordt ik een beetje moedeloos. Maar goed, oooooit zal het lukken! groetjes

hoi sjanneke, balen hoor, maar goed op naar ronde 2 (zitten wij ook in). je moet het ook zien op de lange termijn, 50% wordt zwanger na 5 pogingen, dus neem je zelf voor dat het zo lang gaat duren, valt het alleen maar mee. (is mjn overlevingsstrategie).
succes! liefs simone

Balen zeg...........

Hoo dat de volgende wel aanslaat. En dat je niet nog heel lang moet wachten tot jullie grootste wens in vervulling gaat..........

Ik duim voor je!

Groeten,

Cynthia

Hoi Sjanneke,

Ten eerste hoop ik echt dat het lukt de 2e ronde !

Ikzelf ben vandaag in de 1e ronde gestapt en vind het eerlijk gezegd heel spannend.

Weet ook helemaal niet wat ik moet verwachten, ik slik Clomid, dus dat wekt de eisprong op, maar pfff... er staat zoveel informatie op internet, dat je misschien wel teveel info hebt..

Heb jij nog tips voor mij ?

Nou jullie HEEL VEEL SUCCES ! en ook ik duim voor jullie

Groetjes Tweety78

Hoi Tweety,

Ik heb ook clomid geslikt maar ben nu aan de tamoxifen. Ik weet niet op welk gebied je tips wil of zoekt. Het enigste wat ik je mee kan geven is blijf gewoon de dingen doen die je normaal ook doet en voel je teveel spanning ga dan leuke dingen opzoeken. En het lukt het best als je lekker in je vel zit (advies van de arts).

Bij een insiminatie gaan ze met een rietje naar binnen en brengen zo het zaad binnen. Het hoeft geen pijn te doen, tenzij je gevoelig bent van binnen kun je het wel een beetje voelen. Na afloop kun je na een poosje wat terugloop hebben ( je hebt altijd een raar stelletje wat de verkeerde kant opzwemt......sukkels).   ik ben na afloop 's avonds lekker met een vriending gaan sporten! ff de spanning eruit gooien!

Als je vragen hebt of andere dingen of meer wil weten laat het weten he? als ik je ergens mee kan helpen, doe ik dit graag. Veel suc6 bij de eerste iui!!!!! Zou mooi zijn als het meteen lukte!!!

Groetjes Sjanneke

Terug
Bovenaan