naar de UWV arts

Morgen moet ik op 'controle' komen bij de UWV arts. Ik ben nog steeds in de ZW vanwege mijn bekken. Ik zie er best wel tegenop, wat als ie nou zegt dat ik weer moet gaan solliciteren?? Ik kan dat nu écht nog niet (solliciteren wel, werken nog niet). De combinatie van bekkeninstabilliteit en fibromyalgie is echt zwaar k**.
Ik doe wel van alles om weer op de been te komen. Ik beweeg zo goed en zo kwaad als het gaat met de Wii-fit, en heb me weer steunzolen laten aanmeten (die zijn over 2 weken klaar). Bleek daar bij de podotherapeut dat ook mijn hielbot begint te verzakken en daardoor ook de pijn in mijn rug, bekken, benen en constante kramp in mijn voeten veroorzaakt kunnen worden of verergeren.

Connor gaat morgen mee op gesprek want de vriendin die zou oppassen is ziek. Misschien dat hij een glimlach kan toveren op het gezicht van de arts (die zijn vaak nogal chagerijnig).

Liefz Esz

zijn idd vaak van die chagerijnen. hoop dat je een beetje begripvol iemand hebt en dat het mee zal vallen. is zo vervelend als ze je behandelen als iema die de boel bedondert terwijl je niet voor je lol thuis zit.

ik moest van mijn werkgever ook naar de Arbo arts. ik had 3 weken gewerkt en toen weer in de ziektewet vanwege rugklachten en nek en schouder pijn. Ik heb ook fybromyalgie.
Ook ik was bang dat ze me niet serieus zou nemen, maar gelukkig was ze het helemaal met me eens. ze heeft zelfs voor me geregeld dat ik ipv op een woongroep (waar ik werkte) kon opstarten in dagbesteding. daar is geen lichamelijke zorg en dat scheelt mij enorm.
23 sept moest ik weer heen, en toen heeft ze gezegt dat ik niet meer terug hoefde naar mijn oude werkplek omdat mijn lichaam voor werken ging.
Ik ben erg blij met een arts die met me mee denkt en niet humeurig is.

ik hoop voor jou dat je goed je verhaal kunt doen, en dat ze je serieus nemen.
laat je weten hoe t gaat? Ik duim voor je.

Hey esz
ik hoop dat goed gaat.
ik moest gaan soliciteren. mijn bekken zijn ook niet herstel en ik heb nog rug en stuitje pijn.maar helaas ik moet gaan werken mijn ZW stop 10 okt.en voor deze tijd heb ik ww aangevraag.voorlopig ben ik bezig met solicitaties :(

k hoop dat je meer begrijp krigt dan ik ,omdat is wel lastig ik heb geen keuze meer ...

ik duim ook voor je. emi

Terug
Bovenaan