naar de verloskundige met groei echo

hoi

ja vandaag weer naar de verloskundige. met een groei echo. helemaal leuk om weer in me buik te kijken.
ik denk dat die kleine helemaal op schema ligt dus maak me der niet zo druk om. hebben voor 2 wkn terug een pretecho gehad en die mevrouw zag niks vreemd. dus ik zie dit ook als extra pret echo!
om half 10 mag ik zin in

groetjes

Nee niet standaard. Wel als ze denken bij de 20 weken echo dat de kleine aan de grote of juist kleine kant is. Of als er iets gezien was tijdens de 20 weken echo dat niet "normaal" was

allles is goed met onze spruit!
ik kreeg een groei echo omdat de verloskundige het de vorige keer niet goed kon voel. nu raakte ze me buik ook bijna niet aan vond ik maar goed. nu bleek vandaag ook dat deze verloskundige ook een opleiding doet om die echo's te maken . want vandaag drukte stukke harder op me buik. ik vind allemaal prima. alleen maar leuk zoveel echo's. over 3 weken weer 1 dan kunnen ze zie hoe hard het groeit.

groetjes

Bij mijn vk is een groei echo normaal, ik heb het volgende week dinsdag en vind het helemaal leuk. Nu moet ik zeggen dat ik tot nu toe nog maar 2 controles heb gehad zonder echo. Mijn vk is wel van het echo's maken en ik vind het alleen maar fijn.

Terug
Bovenaan