naar de verloskundige

hallo allemaal,

nou vandaag ga ik voor het eerst naar de verloskundige, mijn vriend gaat ook mee, hij is echt heel lief nu tegen mij ;-), doet alles voor mij, ook nog zoiets, wij hebben konijnen en ik mag van hem de kooien niet verschonen en zo, wat ik ook wel leuk vind is dat hij mee wilt naar de verloskundige, dus gaan we lekker saampjes, vind het wel spannend hoor, ik ben eigenlijk nu wel benieuwt hoelang ik al zwanger ben, volgens de dokter al 6 weken en die heeft gezegt dat mijn bevallingsdatum 23 februarie is, maar ik zie het allemaal wel, weten julie trouwens hoe het er precies aan toe gaat?

groetjes esther
 
Voor zover ik weet, zo ging het bij mij, nemen ze gewoon je bloeddruk op, betasten je buik,je wordt gewogen en je krijgt een hoop informatie, en je kan je vragen stellen uiteraard.
Bij mij werd er een bloedonderzoek aangevraagd en een echo, om te kijken hoe ver je precies bent. Dat is het geloof ik zo'n beetje.
Veel plezier en succes
 
Bij mij ging het zo; Ik moest een lijst met vragen invullen, bloeddruk opgenomen, gesprek, bloed prikken en ik kreeg een verwijsbrief mee voor een termijnecho.
Heel spannend allemaal he?
Geniet ervan!!!
 
Terug
Bovenaan