Ik mocht vandaag voor het eerst naar de VK. Mijn vriend ging gelukkig mee. Eerst veel vragen beantwoorden, bv over ziektes in de familie. Daarna heeft ze veel verteld over de combinatietest en andere tests. Wij hebben besloten de combinatietest niet te doen. Vooral omdat het risico op Down erg laag is met mijn leeftijd, en er alleen een kansbereking uitkomt. Aan het eventuele vervolgonderzoek zit meer risico dan het risico op Down.
Daarna hebben ze mijn bloeddruk opgemeten. Dit was prima. En ze hebben bloed geprikt. Dit viel niet helemaal goed. Ik werd erg duizelig, kreeg het erg warm en werd misselijk. Ik moest ook direct weer spugen, dus het was gezellig bij de VK. haha.
We mogen nu een afspraak gaan maken voor een echo, die zal over 3 weken plaatsvinden. Daar heb ik nu al zin in!!
Hebben jullie de eerste afspraak bij de VK al gehad, en hoe verliep deze??
Liefs Chantal
Daarna hebben ze mijn bloeddruk opgemeten. Dit was prima. En ze hebben bloed geprikt. Dit viel niet helemaal goed. Ik werd erg duizelig, kreeg het erg warm en werd misselijk. Ik moest ook direct weer spugen, dus het was gezellig bij de VK. haha.
We mogen nu een afspraak gaan maken voor een echo, die zal over 3 weken plaatsvinden. Daar heb ik nu al zin in!!
Hebben jullie de eerste afspraak bij de VK al gehad, en hoe verliep deze??
Liefs Chantal