Naar de vk geweest..

Hoi dames,

Vandaag moest ik naar de verloskundige toe voor de 'normale' controle.
Inmiddels alweer ruim 33 weken op weg van ons eerste wondertje.
Alleen
sinds vanochtend vroeg alsmaar een raar gevoel in me onderbuik en rug..
pijnlijk, om de zoveel minuten, harde buiken dus ik dacht hee toch maar
even aankaarten..
Nou het klonk als weeen dus heeft ze gevoeld of ik
al ontsluiting had, maar dat was nog niet het geval. Nu afwachten of
het doorzet..
Erg spannend allemaal! Zouden dit nou echt weeen zijn? Of voorweeen of oefenweeen? Ben er best door geschrokken eigenlijk!
Ze is overigens ookal volledig ingedaald!

Liefs Maaike

Ik hoop voor je dat het nog even duurt voor je moet bevallen, 33 weken is nog wel vroeg hoor! Doe vooral lekker rustig aan! Sterkte ermee!

groetjes Klarei

Amai, da's schrikken he... ik ben nu ook 33 weken, het kan plots echt gewoon daar zijn he, dat besef je zo niet...
Nou hoop ik maar met je mee dat ie nog even blijft zitten, op 37 weken is het toch weer lekkerder he!

Hoihoi meiden,

Nou vanavond nog steeds gerommel en toen maar even aan de bel getrokken,..
De verloskundige is langs geweest en heeft gecontroleerd of ik vruchtwater verlies maar dit was niet het geval, ook nog geen ontsluiting.
Ze vond het verstandig als ik morgen even mijn urine liet controleren omdat het zo kan zijn als de blaasontsteking al iets verder gevorderd is dat daardoor de weeen op gang komen en met een simpele anti biotica kuur schijnt dit snel weer minder te worden.
Mocht ik geen blaasontsteking hebben dan moet ik volledige bedrust houden totdat de kleine komt!
En zowiso is het de bedoeling dat ik me wat rustiger houd, maar ja dat doe ik al!

Nou zodra ik meer weet houd ik jullie op de hoogte!
Groetjes Maaike

Hé Maaike,

is het allemaal al wat rustiger?
Ik dacht laat ik even kijken op het mei forum, en las nu pas je berichtje. We 'spreken'elkaar verder alleen maar op het 'zwanger worden'. Daar had je dit nog niet verteld toch? Of heb ik erover heen gelezen?

Hopelijk is de kleine van plan om toch nog even te blijven zitten. Dat is toch wel beter, maar ja je hebt het zelf niet voor het zeggen. Als je meissie eruit wil komt ze toch wel..

ik hoop snel iets van je te horen.

Liefs,

Terug
Bovenaan