naar de vk geweest

baby glenn

New member
Kben vanmiddag weer naar de verloskundige geweest..ben nu 40wk6dgn. Ze heeft me wel kunnen strippen..khad een centimeter ontsluiting. Het is nu wel weer aan het rommelen in mn buik..hoop echt dat het snel doorzet. Ik mag anders om de dag laten strippen.
Als het er dinsdag nog niet is moet ik naar het zhuis en ga ik aan de ctg en word ik daarna overgedragen aan de gynacoloog. Ik hoop alleen zo dat het voor die tijd al geboren is. Ik wil graag gewoon bij mijn verloskundige bevallen omdat zij mij kennen en ik hen en die gynacoloog ken ik helemaal niet. Ik ga de bevalling in mijn eentje doen omdat mijn vriend zijn visum nog steeds afwachten is en dan is het toch fijn dat er iemand naast je staat die je verhaal kent. We wachten maar af.
 
Hai, ik ben van de decemberclub maar lees dat je vriend niet bij de bevalling kan zijn. Dat is bij mij hetzelfde. Hopelijk zal hij zo snel mogelijk na de bevalling aanwezig kunnen zijn. Waar komt hij vandaan?
Succes en hopelijk zet het door
 
Heey, oke dus we zijn een beetje lotgenootjes;) Mijn vriend komt uit suriname. Waarom kan jou vriend er niet bij zijn?
 
hoi babyglenn ik ben vandaag 40 en 4 dn bij mij geen gerommel loop bij de gyn . Ik vindt het ok spannender worden nu het langer duurt .

Bij mij hebben ze het over inleiden gehad . Ik wil dit lieve niet dus wacht het af . A.s maandag afsp als ik niet bevallen . suc6
 
spannend he na die 40wk loop je echt te wachten en denk je elke keer zo van zou het nu beginnen? Hebben ze jou niet aangeboden om te strippen? Kan net dat zetje zijn dat je nodig hebt. Ik wil ook liever niet ingeleid worden maarja we wachten het af. suc6
 
nee ze hebben het niet aangeboden ik weet niet eens wat het inhoudt ? hihi , heb jij ook slapeloze nachten ik wordt er gek van .
 
O miss kun je het vragen, ze maakt dan met haar vinger de vliezen aan de rand van je baarmoeder wat los. Ik slaap opzich nog wel goed, ben wel vroeg wakker. Alleen de laatste dagen ben ik flink verkouden en word ik elke keer wakker van het hoesten. Kheb het wel een beetje gehad met wachten...laat die kleine nu maar komen.
 
ooo dat zou ik niet durven te laten doen , vindt die inwendig onderzoeken helemaal niks . Heb denk ik een trauma overgehouden na me ivf behandeling echt erg . Ben benieuwd hoe de bevalling zal zijn pff .
 
Terug
Bovenaan