naar de vk voor de 1e keer

ik moet zometeen voor de eerste keer weer naar de verloskundige ben echt zo benieuwt ook al is het de tweede ben gewoon weer heel benieuwt of ze misschien het hartje al kunnen horen als het goed is ben ik nu 8wk dus dan zou het moeten kunnen toch?

ik ben vorige week geweest, bij mij konden ze het hartje horen was toen ook 8 weken! maar t kan ook zijn dat de 'vrucht' dieper ligt en daardoor nog niet hoorbaar is... dus schrik niet als t nog niet zo is.. Succes!

nou ben geweest en ze hebben niet eens geprobeert te luisteren aleen gesproken enzo maar ze behalve mijn bloeddruk nergens naar gekeken dus dat was echt balen nu mag ik wel gaan bellen voor een eerste echo dus dan maar daar naartoe gaan leven jullie ook succes

Dat is jammer, binnenkort nu een echo?
Ik heb met 6,5 een echo gehad omdat ik met vakantie ging en zag toen al een hartje kloppen kan niet wachten tot de 2e echo ben nu 8 wek.2dag.
Veel last van kwaaltjes?

ik mag morgen voor de 1e echo ben echt zoooooo benieuwt ben dan 8wk en 6dagen als het goed is heb weinig last van kwaaltjes alleen wat vaker moe bij de eerste had ik ook nergens last van alleen veel maagzuur dus hoop dat het nu ook weer zo lekker loopt deze keer jullie wel last van kwaaltjes

Terug
Bovenaan