naar een echt bed

Hi

een vraagje over het naar een echt bed gaan, hebben jullie een "eerste dekbed" gekocht? Zit namelijk te denken aan een echt 1 persoonsbed ipv een junior bed, maar dan is zo'n eerste dekbed natuurlijk te klein of niet?   Of is een 1 persoonsbed te groot en is een junior bed beter?

Heb ook on line zitten te kijken voor kinderbedden maar echt veel is er niet lijkt wel, waar hebben jullie een bed gekocht. Hoor ook dat ikea slechte matrassen hebben en aparte maten dus dat valt dan al af.

groetjes
lia

 
Beste Lia !
Onze dochter slaapt in een gewoon bedje, maar het is het formaat van je ledikant, dus het matras van haar ledikantje ligt hierin. Dit bedje is zelf gemaakt.
Ik heb een dekbedje gekocht bij de Hema, deze is voor in een ledikantje.
Wel heb ik hele leuke jongens en meisjes bedden gezin op http://www.lifetime-kinderkamers.com/  . Er staan alleen geen prijzen bij.
Succes met je keuze.
Groeten van Miena.
 
Hai Lia,

Ik heb juist eens gehoord dat de matrasjes van Ikea heel goed door een consumententest zijn gekomen. Ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb en ook niet of het door De Consumentenbond getest is. Wij hebben wel voor een Ikea bed gekozen dat we steeds een stukje groter kunnen maken. Wij hebben voor Ikea gekozen omdat wij vonden dat ze daar onwijs leuke bedden hebben tegen hele fijne prijzen. Ook hebben ze heel erg veel beddengoed dus wat betreft die afwijkende maten (wat inderdaad klopt!) kun je je daar ook best heel goed uitleven. Wij hebben alles overwogen en bedacht: hoe vaak koop je beddengoed? En hoeveel setjes heb je per keer nodig? Twee dus voor ons. Als het ene setje in de was ligt, gaat het tweede setje erop. Ik heb ERG leuke overtrekjes gekocht met bijpassende hoezen voor om de matrassen. Het matras voelt ook erg fijn aan vind ik. En ons zoontje slaapt er vanaf de allereerste dag heerlijk in.

Succes met  kiezen en kijk eens of je iets kunt achterhalen wat betreft de kwaliteit van die matrassen, want volgens mij vergis je je daarin.
 
Hallo,

Wij hebben een week voordat ons zoontje twee werd een juniorbedje van Bopita gekocht (€ 179,=), een klein kinderkussen en een kinderdekbedje erbij(op de markt gekocht voor leuke prijs)  met overtrekken en hoeslakens  van de HEMA.
Ging prima, nooit geen probleem gehad!

Gr. Myrcla
 
Hoi Lia

Wij hebben onze dochter op een één persoonsbed liggen. Met een gewoon kussen (sinds ze ruim 3 jaar is)  en een dekbed. Ze slaapt hier al op vanaf 2 jaar en 2 maanden.
En ook op een matras van Ikea. Ik heb ook gehoord dat deze goed uit de test komen bij de consumenten bond. Weet alleen niet precies om welke matras het gaat. Wij hebben gekozen voor een simpele matras, omdat ze op deze leeftijd nog niet zo zwaar wegen. En ook met het zindelijk worden. Als ze straks zindelijk is en groter en zwaarder krijgt ze een ander matras. Het bed waarop ze slaapt komt bij de kidsfactory in Breda vandaan.

Groeten Manon
 
wij hebben nu voor ons zoontje een race bed van little tikes gekocht
hij is iets groter dan een ledikantje maar niet veel
je hebt ook een hele leuke voor meisjes
we krijgen hem volgende week dus ik hoop dat hij er in wil slapen

groetjes
 
Terug
Bovenaan