naar gyn. wat nu???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Een week geleden schreef ik dat ik bezig was met een erg lange cyclus, en dat ik volgens de huisarts gewoon moest afwachten tot ik ongi zou worden. Nou, nog steeds niet dus, en door jullie opmerkingen ben ik vandaag weer naar de huisarts geweest, en ja hoor!!! ik mag naar de gyn!! Bedankt allemaal voor jullie reacties!!
Maar ja, wat gaat er nu gebeuren?? Ik doe mijn verhaal, en hoop dat de gyn iets weet voor mijn erg onregelmatige cyclus. In de afgelopen 9 maanden ben ik namelijk maar 5 keer ongi geworden. Weinig kansen gehad dus...

Wie weet er nog een goede vraag die ik de gyn. kan vragen?? Ik wil deze kans namelijk gelijk goed benutten.

Groetjes Ik.

Aanenaam, ik ben vandaag ook naar ha geweest en ik mag ook naar de gyn. ben nu ookal meer dan 110 dagen aant wachten op mijn ongi en nogaltijd noppes. Ik mag over 3 weken naar de gyn. Weet eigenlijk ook niet wat ik eigenlijk aan de gyn moet vragen. Denk dat ik gewoon ga afwachten op wat hij te zeggen heeft en dan vragen achter opwekkende middelen als hij dat niet zelf voorstelt. Maar weet dat je niet de enige bent. We moeten elkaar blijven steunen.

grtjs,
Bea

Hoi Ik en Bea,

Ik stelde bij gynaecoloog ook niet veel vragen. Zij stelde vragen rondom cyclus voor en na pilgebruik en deed een inwendige echo, uitstrijkje, bloedonderzoek, test op chlamydia en sperma-analyse. Als je ter plekke opeens vragen hebt, dan kun je ze daar gewoon meteen stellen. Ik kreeg ook een telefoonnummer mee voor de poli van de fertilliteitsverpleegkundigen, deze hebben een spreekuur en hen kun je dan bellen voor info en vragen.

Ik was bij 1e bezoek gyn. al ong. 6 mnd niet meer ongesteld geweest, is nu inmiddels bijna 9 maanden. Denk nl. dat de lichte bloeding die ik ong 2 weken geleden had geen echte menstruatie was. Gyn gaf deze week aan dat ik pco heb. En adviseerde mij om te starten met clomid. Hebben hier binnenkort gesprek over.

gr Jackje

Terug
Bovenaan