A
Anoniem
Guest
Vandaag vol verwachting met manlief naar de Gyna. Had die man weer kei weinig tijd. Hij liep al 30 minuten uit en heeft wel wat vragen beantwoord maar we worden er helemaal gek van. Volgens hem konden we opeens wel een draaipoging doen terwijl de vorige Gyna zei dat het niet verstandig is voor de baby vanwege te weinig vruchtwater. Maar deze zei: Baat het niet dan schaadt het niet. Mijn man en ik hebben ter plekke al gezegd dat we niet willen gaan draaien. Als iemand tegen me zegt dat het in mijn geval wel slecht is voo de baby wil ik dat risico niet nemen. Verder hebben we verteld dat we voor een KS gaan. We hoopten een datum te horen maar volgens deze arts spreken ze die pas in week 38 af, terwijl ze ook in week 38 gehaald zou worden. We snappen er dus niets meer van. En hij wil haar absoluut niet eerder halen, hij zei weer dat voor week 38 het risico te groot is voor haar ten aanzien van de longetjes. Vijf minuten later stonden we weer buiten, hij heeft even aan mijn buik gevoeld en kon schijnbaar voelen dat ze goed gegroeid was terwijl de andere Gyna had gezegd dat hij een groeiecho wilde. Volgens deze hoefde dat niet. En tot overmaat van ramp is deze Gyn vanaf volgende week met vakantie en krijgen we dus weer een andere.