Naar gynaecoloog geweest

A

Anoniem

Guest
Hallo

Vandaag naar het ziekenhuis geweest, en alles was goed. Een kindje was zelfs weer gedraaid dus liggen ze allebei weer naar beneden met het hoofd. Alleen nog niet ingedaald. Ze had het nog nooit meegemaakt dat een tweeling in dit stadium (36+1) nog gedraaid is maar die van mij weer wel. Wel goed hoor...
Na mijn klaaggezang ivm pijn in mijn rug, carpale tunnel waardoor ik 's nachts beide handen vanaf de ellebogen niet meer voel en hartstikke pijn doen, en het verschikkelijk zuur hebben. Door deze kwaaltjes slaap ik dus bijna niet meer maar de volgende dag vraagt wel mijn dochtertje van 22 maanden alle aandacht. Ik ben gewoon gebroken, pijn in mijn lichaam en zij zegt vrolijk: Ja het zijn de laatste loodjes.  
Joh...echt waar!!! Ook zei ze dat ze vermoedt dat het binnen een week gaat gebeuren. Hoezo... waar  bazeer je dat op?? Nou je buik  is behoorlijk groot en zal niet verder groeien en dan begint een bevalling vanzelf. Nog nooit van  gehoord maar het geeft een mens toch hoop (ook als is het dan valse). Ik ga me er maar niet teveel op focussen, ook al hoop ik het wel.

Nou ik ga nog even wat pakjes wassen, de echte jongenspakjes want je weet maar nooit. Volgende week... pfff duim duim

Meiden bedankt even voor het luisteren/lezen...
gr angelique

Spannend hoor! Ik hoop voor je dat de kleintjes snel geboren gaan worden! En dat je dan van je klachten af bent. De laatste weken zijn altijd zwaar maar met 2 kindjes moet het helemaal zwaar zijn, zeker als je een kindje hebt rondlopen want je bent toch minder mobiel.

Syl

Spannend meid!!!

Ik hoop voor je dat het snel gebeuren mag!!!! Wel een fijn idee dat ze het nu nog wel naar hun zin hebben in je buik!!!

Liefs, Marielle

Hoi Angelique,

Wat goed dat het kindje nog gedraaid is inderdaad. Lijkt me wel zwaar zo'n buik zeg! Eén kind is al pittig. Het is nu nog even volhouden. Zou inderdaad wel prettig zijn als ze nu snel komen. Het mag in ieder geval gezien het aantal weken. Ik zal voor je duimen

groetjes Empe

Nou dat zal leuk zijn dat het snel op gang komt. Maar idd hoop er niet te veel op want anders is het zo'n tegen valler als het niet doorzet.

Ook fijn dat je kindje is gedraaid, liggen ze beiden goed nu?

Monique

hai allemaal,

Volgende week bevallen.....
Ik zou goud geven als ik die zin te horen zou krijgen van mijn gyn. Mijn man en ik zouden dit weekend nog even samen naar leuven gaan. Maar ik heb sinds 2 dagen hele erge buikpijn. Mijn boven streek wil echt niet meer en zonder kruik of warm bad is het leven gewoon bagger. Dus hebben we maar besloten om toe te geven aan mijn onrustige gevoel. Ik ben dinsdag 37 weken en zou dus nog wel even moeten met 1 meisje opkomst. Ik had nog zo graag net zo fier en happy door gelopen als ik al die maanden doe. Ik heb echt niet te klagen gehad, maar nu................... gek wordt ik van mijzelf en mijn logge lijf. Gelukkig hoef ik niets meer te regelen.
Als de drukker de enveloppen binnen heeft kan ik deze beplakken met postzegels en naamstikkers en heb dan dus weer een therapeutisch taakje liggen.  

Bedankt aan iedereen die leuke tips gaf om te doen waar een zwangere niet moe van wordt. man lief is nu dvd tje huren, en alle foto's zijn ingeplakt en  het digitale album is in de opzet gemaakt op de site van het kruidvat. ook leuk om te doen.    

succes allemaal en een lekker weekend het weer is ons wat lositiever gestelmd. Co-tje

Terug
Bovenaan