naar gynocoloog

hallo allemaal,
Ik ben gister naar de huisarts geweeest, omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb. De huisarts heeft me nu doorgestuurd naar de gynocoloog en daar kan ik over 2 weken terecht. Ik vind het best spannend allemaal van wat er gaat komen. Zijn er hier meer meiden die ook naar de gynocoloog zijn geweest vor het eerst en misschien kunnen we ervaringen delen? Een paar weken terug waren hier meiden die voor het eerst aan de clomid zijn begonnen, hoe is het met jullie? groetjes mirjam

Hallo

Ook had ik net als jouw een onregelmatige cyclus en ben ik ook doorverwezen naar de gynacoloog. Daar heb ik mijn cyclus besproken en kwam naar voren dat ik met deze onregelmatige cyclus nooit zwanger zou kunnen raken op de gewone manier (ik was om de 2 week ongesteld, had dus waarschijnlijk helemaal geen eisprong).
Ik ben inderdaad begonnen met Clomid 50 mg. Ik ben sinds gister met ronde 2 begonnen. Eerste keer was het niet raak, wel teleurstelling maar goed het zou wel heel veel geluk zijn als ik met 1e keer clomid gelijk zwanger zou worden!
Ik moet nu tot zondag Clomid slikken en dan weer wachten op eisprong! Hopelijk heb ik komende maand meer geluk!

Ik snap je spanning, had ik net als jou...ik wist ergens wel dat ik aan de Clomid zou gaan omdat dit het eerste is wat ze gaan doen. Mijn vriend en ik hebben ook al een samenlevenstest gehad en dat was goed dus we hoeven niet aan de IVF etc...

Succes! Groetjes Angel2009

Terug
Bovenaan