naar het bos geweest (foto's)

A

Anoniem

Guest

Vanmiddag zijn we even lekker wezen wandelen in het bos. Fabio is net anderhalve week goed ziek geweestt, dus het was wel weer even lekker om buiten te zijn.
We hebben wat leuke foto's gemaakt:

Groetjes van Cissy en Fabio

wow wat een lekker ding is het toch!!
enne... stoere muts hoor!

groetjes Jenneke mv Ivar

Ahhhh Cissy,

Kun je het kdv niet afzeggen volgende week en die knappe kerel van je (de kleine he, bedoel ik) meenemen naar Houten (en dan ontmoet ik jou ook !!)? Wat een heerlijk mannetje en wat fijn dat ie weer helemaal opgeknapt is! Het was hier net ook heerlijk buitenweer.

Geniet met je gezinnetje!
Liefs
Susan

Geloof dat Yoëll Rico toch wel errug leuk vond, hij zit bij me op schoot en ziet de foto van rico, waarop hij zegt ahhhh aai aai aai
Dus met vakantie heb je wel een oppas voor Rico hihi

Heerlijk dat Fabio weer opgeknapt is, maar ehh hij had die bladeren wel op kunnen zuigen

Wat heeft die knul toch heerlijke kijkers. Telkens als ik foto's van Fabio zie dan zie ik eerst die heerlijke blonde haren en die ongelooflijk mooie grote ogen. Heerlijk mannetje om te zien. Jullie hebben echt genoten met zijn viertjes... Prachtige hond als je echt een keer oppas nodig hebt en je wilt de hond een keertje drenthe laten zien, dan mag je rustig hem hier een paar daagjes brengen.

Jolanda

lekker he,even uitwaaien.
Mila is ook zo ziek geweest en nu nog hangerig,maar van even buiten zijn knapt ze echt weer even op.
En inderdaad die kleine man van jullie is echt een plaatje.
En wat  kleden jullie hem altijd leuk aan zeg!
groetjes piewie,mv Mila                                                

Hoi Cissy,

Wat fijn dat Fabio weer helemaal is opgeknapt en dat je er weer op uitkunt om lekker rode wangen te halen buiten.Ontzettend mooie foto's en wat lacht je knulletje weer lekker charmant..zucht!
Ohja,nog effe een vraagje,op die laatste foto.Wat is dat voor een drinkbeker?
Is die soms van Nuby?

Liefs Kitty en Tess

Hey Kitty, ja die beker is idd van Nuby

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan