Naar het c.b kijk .

Ik moest vandaag met Jadey naar het c.b voor haar derde serie prikken (boehoe)
Heb gelijk maar even foto's gemaakt....zijn ze niet leuk. Ze ligt nu lekker te slapen, want door die prikjes moest ze toch wel errug huilen, zo zielig...
en hoeveel weeg ik al?

Lang ben ik he?

Niet aan mijn kapsel komen...

Mama ze doet het tochhhh...whaaaaa

Ja dit kan ik al hoor!

Mama zeg jij er eens wat van...ben toch geen baby meer

Die prikjes deden echt auwwwww

gr tammy

Oh wat schattig... Echt zielig als ze die prikjes krijgen. De dokter bij het cb vond het zelf ook vreselijk om die kleintjes pijn te doen met die prikjes. Gelukkig ging Britt iedere keer weer lachend de spreekkamer uit...
Ik mag morgen weer naar het cb. Ik ben benieuwd hoeveel ze weegt en hoe lang ze nu is.
Gr. MJ

Jadey is niet veel gegroeid, 4 weken geleden was ze 60,5 nu 61.5 ze is wel aangekomen de laatste keer 7060 nu 7690. hahahah ze wordt steeds breder maar nog niet langer terwijl wij beide 1.78 zijn hahahaha die gaat dalijk ineens een groeispuurt maken kan mama weer mooi shoppen.

gr tammy

Laura was van 4 maanden naar 6 maanden van 59,5 naar 61,5 gegaan, maar ook bijna een kilo aangekomen (van 5690 naar 6510), dus hier gaat dat hetzelfde. Ik denk dat ze gewoon niet zo hard meer groeien!

selina was pas voor de tweede prikken geweest en woog al 6.7kg en was 63 cm lang al flinke dame dus voor 3 maanden  is altijd weer sneu die prikken maar binnen twee dagen is weer over gelukkig.hele leuke fotos ook zeg super .

liefs tara

Wat een dotje en wat heeft ze een prachtige bos haar!

Die prikjes zijn wel zielig he. Suze is laatst ook voor de 2e ronde prikjes geweest en ze heeft de arts duidelijk laten weten dat ze het er niet mee eens was. Ze zette het echt op een krijsen, hihi! Daarna had ze er weinig last meer van. Alleen meer geslapen dan normaal.

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan