Naar het cb geweest.....

A

Anoniem

Guest

Stijn groeit nu iets minder hard omdt hij heel veel energie verbruikt met kruipen, tijgeren, staan en lopen langs de tafel en de bank en sinds kort ook met oversteken tussen de bank en de tafel.

Omdat Stijn nog steeds geen zin heeft om brood te eten heb ik het advies gekregen om zijn brood in volle melk te dopen maar dat zie ik nog wel.

Groetjes van marloes

He meid,

Al die gemiddeldes waar je kind aan moet voldoen. Grrrrr Ik krijg er de kriebels van echt waar! Wij lopen ook steeds tegen hetzelfde aan. Als ik het grafiekje goed leest zit die op beide boven het gemiddelde is hij enkel de laatste tijd minimaal gegroeid.
En wat zeiden ze er dan van van wat Stijn allemaal al kan. Het is toch verklaarbaar.
Hij gebruikt naar mijn mening meer energie dan een kindje van zijn leeftijd wat nog niet kruipt, staat en beginnend lopend is!!!! Laat je niet gek maken hoor!

Over het brood eten... Ik weet niet wat je allemaal al geprobeerd hebt, maar Brian (25-07-07) wilde totaal geen wit brood. Als hij wat at dan kwam het er binnen de kortste keren uit.
Ik had mezelf voorgenomen om eerst het witte brood eten onder de knie te hebben voordat ik met bruin begon, maar op een gegeven moment de wanhoop naar bij een bruine boterham met smeerworst geprobeerd. Nou meid ik had echt een halleluja moment wat het ging geweldig! Het brood eten gaat sindsdien probleemloos enkel wit brood houd hij niet binnen. Misschien kan je hier iets mee

Succes meid,
Achnita

Hey meid,

ik ben het ook met Achnita eens hoor.
Pffff... die curve is maar een richtlijn, en het gemiddelde van alle kindjes wordt samengenomen, maar dat zal jij vast wel weten, wat het is je 3e
Ik zal me eigen er ook niet te druk om maken hoor...
Dylano zn groei is ook weleens niet zo goed geweest, maar de x daarna toen we kwamen, had hij alles weer "ingehaald" met een groeispurt, dus ja... Komt allemaal wel goed.
Dylano zit trouwens ook steeds dichter tegen de bovenste lijn kwa gewicht.
Maar goed... zijn papa en mama zijn ook niet de dunste dus die kans zat erin.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan