naar het cb geweest

A

Anoniem

Guest
hoi!!!

vandaag ben ik met Bram weer naar het cb geweest, Bram is nu 80 cm en
weegt 12.280 gr. , hij is deze keer in 2 maand tijd maar 20 gr gegroeit en hij
doet het super goed!!!!!! hij heeft zijn prikjes weer gehad en heeft amper gehuild,
de bikkel, ik had er meer last van dan hij

nou dacht ik zo uit de gein vanavond even, laat ik mijn bloedsuiker eens prikken (heb zwangerschapdiabetes gehad) en schrok me rot, mijn bloedsuiker zat op 12 dus te hoog
ik ga straks voor het slapen gaan nog eens prikken en hou deze week een bloedsuikercurve bij en bel dan de huisarts maar op als het te hoog blijft......
ik wil het toch niet hopen dat ik diabetes weer terug heb gekregen

liefs mij

Hoihoi,

Wat fijn dat alles goed is met Bram, is toch altijd fijn om even te horen he. En wat een dapper ding toch met zijn pikjes. De laatste twee keer heeft Marissa helemaal geen kik gegeven met haar prikjes terwijl ik wel kon huilen.
Maar wel heel erg veel minder van je suiker. Dat moet je wel goed in de gaten houden. Hoe was het gisteren voor het slapen gaan? Was het toen nog steeds te hoog?

groetjes Linda

hoi
ja voor het slapen gaan was het 8.9 en nuchter zat ik vanmorgen op 8.9 en na 2 uur zat ik op 13.9 en vanmiddag voor het eten zat ik op 9.2 en tegen 16.30 zat ik op 14.9 dus dat is allemaal te hoog.
heb de huisarts gebeld maar heeft vakantie en moet nu van de vervanger bloedprikken en dan wachten tot mijn huisarts er weer is, dat is 21 juli.........dus moetnog even zo blijven lopen

Ik heb er echt helemaal geen verstand van hoor, maar is het wel verstandig om ermee te blijven lopen? Kun je de verloskundige misschien bellen?

nee het is ook niet goed om er mee te blijven lopen maar heb geen keus op dit moment, de vervangende arts wil me niet meteen naar de internist sturen, moet eerst bloedprikken en dan willen ze een gemiddelde berekenen van 6 weken en dan gaan ze actie ondernemen..........terwijl ik dus nu steeds zelf prik en het bewijs al heb dat het niet goed is want zat nu net 2 uur na het avondeten op 16.6 terwijl je tussen de 4 en de 8 moet zitten.........vindt het ook schandalig van die vervangende arts en op dit moment voel ik me ook niet echt happy eronder
heb hoofdpijn en ben erg moe en voel me niet fit maar drink nu extra water om die suiker naar beneden te krijgen en anders bel ik morgen gewoon weer als het niet veranderd

En de verloskundige bellen? En anders zou ik gewoon 's avonds een keer de huisartenspost bellen. Volgens mij is zoiets heel gevaarlijk.

een verloskundige bellen heeft denk ik geen zin, want ben namelijk niet zwanger en als ik me echt belabberd ga voelen bel ik de huisartsenpost ook wel op maar ja wie weet loop ik hier al een hele poos mee rond,Bram is namelijk al bijna 1 jaar en ik heb namelijk ook verschijnselen van dat je al een langere tijd met je suikers aan he schommelen bent........dit heb ik gezien op het diabetesvereniging.nl en het diabetesfonds.nl maar als ik naar de huisartsenpost zou bellen moeten ze daar ook eerst bloedprikken en een gemiddelde bekijken van 6 weken voordat je ingesteld kunt worden op medijcijnen of/en een dieeet........ik hou mezelf goed in de gaten en blijf mezelf optijd prikken en drink extra water als het te hoog wordt en als het veeeeeeel te hoog wordt bel ik een huisarts of huisartsenpost meteen op

een verloskundige bellen heeft denk ik geen zin, want ben namelijk niet zwanger en als ik me echt belabberd ga voelen bel ik de huisartsenpost ook wel op maar ja wie weet loop ik hier al een hele poos mee rond,Bram is namelijk al bijna 1 jaar en ik heb namelijk ook verschijnselen van dat je al een langere tijd met je suikers aan he schommelen bent........dit heb ik gezien op het diabetesvereniging.nl en het diabetesfonds.nl maar als ik naar de huisartsenpost zou bellen moeten ze daar ook eerst bloedprikken en een gemiddelde bekijken van 6 weken voordat je ingesteld kunt worden op medijcijnen of/en een dieeet........ik hou mezelf goed in de gaten en blijf mezelf optijd prikken en drink extra water als het te hoog wordt en als het veeeeeeel te hoog wordt bel ik een huisarts of huisartsenpost meteen op

Terug
Bovenaan