naar het cb geweest

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

alles goed hier wel supper vandaag bij het cb geweest voor 2 prikken en gewogen en gemeten. meneer weegt nu 4900 dus is in 4 weken 780 aangekomen en 57 cm 4 cm er bij sinds de vorige keer.

hij was boos over die prikken brullen  zo zielig maar het moet. heb niet gekeken maar effen met hem geknuffelt toen de prikken er in gingen.

werd me ook vertelt dat sverre spruw had dus net naar de ha geweest en spul gehaalt.

kijken of het werk.

nou doei doei lucy mamma van sverre 21 10 07

nou mooi dat het zo goed gaat zeg!!!!
zielig he die prikjes ze doen het nu ook al met 2 maanden mijn mannetje krijgt ze ook de volgende keer,,,
ja het is ergens goed voor anders zou ik het ook niet geven hoor zo sneu he, ik hoop dat hij niet ziek ervan word dat verschilt ook nog al is per kind sommigen krijgen koorts en zijn er echt eenpaar dagen ziek van en sommigen die hebbben nergens last van,,,
ik hoop het laatste voor je

veel liefs cora

hoi die van mij heeft gister ook twee prikken gehad maar zij ging gelukkig niet echt huilen het enige wat ik moest doen was der handjes vasthouden en tegen der praten

groetjes sandan

Hoooiii,

wij moeten de 21e voor prikjes, vind ik maar niets :(

Het eerst bezoek vond ik wel fantastisch, lekker over je kindje praten en complimentjes ontvangen....

Linthe weegd inmiddels bijna 5 kg en is 57 cm.

Doeg Groetjes!

Hoooiii,

wij moeten de 21e voor prikjes, vind ik maar niets :(

Het eerst bezoek vond ik wel fantastisch, lekker over je kindje praten en complimentjes ontvangen....

Linthe weegd inmiddels bijna 5 kg en is 57 cm.

Doeg Groetjes!

Wij gaan 24jan voor de prikjes, gelijk een hepatituscoctail erbij...:eek:(
Hij doet het verder wel erg goed hoor!
Die hepatitus krijgt hij omdat het een half marokkaantje is en we deze zomer naar Marokko gaan dan krijgen ze dus een extra prik, heb ik zelf ook gehad..

Liefs Martine

Terug
Bovenaan