naar het cb geweest

nou meiden vandaag voor het eerst naar het cb geweest men meissie is a.s vrijdag 4 weken oud en doet het super ,van 3120 geboorte gewicht na 3755 nu en van 50 cm na 54.
op naar de volgende maand dan komen de prikjes das weer minder leuk.
gr

Ik heb nog niet eens een afspraak.. En steijn is n 4 weken.
Ze zijn vorige week wel hier geweest voor het bezoek wat normaal in week 1-2 plaats vindt.. Zal anders vrijdag eens bellen..(moest ook al achter het andere gesprek aan bellen..pfff)

Okee dan!! Wij gaan de 18e maar ben afgelopen maandag wel even langsgegaan om te wegen. Mijn meid was 690gr aangekomen met 3 weken en 4 dagen. Ben benieuwd of ze ook langer is geworden. Jeetje, 4cm al in een maand tijd? Wist niet dat het zo snel ging :))

Zo die groeit goed!
mijn meisje was van 3690 gram naar 3810 gram gegaan ze is nu 2 weken oud.En maandag komt de vrouw van het cb weer, ben benieuwd want gisteren was ze het zelfde gewicht als toen de kraamverzorgster weg ging!
xxx

Steijn was 3 cm groter (van 49 naar 52, al is die 49 een indicatie geweest geen serieuze meting) en van geboortegewicht 2984 naar 3640 in 4 weken..

ze wilden hem vandaag al prikken omdat er op sommige plekken hier kinkhoest is, maar mooi niet dat ik meewerkte...vind volgende maand al snel (hij was immers gisteren uitgerekend...), ze twijfelden of zijn balletjes beiden waren ingedaald,

vond het verder trouwens een aanfluiting, zijn dossier was nog niet compleet, ze vonden hem eerst te licht voor 1 maand, dus maar weer uitgelegd dat hij te vroeg was..ow dan klopt het wel.

Terug
Bovenaan