Naar het cb geweest!

Hoi meiden,

Ben vandaag met Joany naar het cb geweest, en ze waren erg tevreden. Ze is nu bijna 7.5 mnd en weegt 7145 en is 67cm ze vonden dat ze alles goed doet. Met wegen wou ze niet liggen dus ik zei dat ze in het ziekenhuis gewoon mocht zitten, zegt die vrouw o kan ze al alleen zitten dan mag dat wel hoor.Dus zei zitten ook met het hoofd meten die vrouw lachen en zei dit is apart zn kleintje dat al zo goed alleen zit. Dus ik keek haar aan en zei o nou ze loopt ook al hoor! Dat vonden ze helemaal gek! Al met al is ze weer goed gekeurt haha. Alleen willen dr tanden nog niet doorkomen ze zag en voelde ook nog niets, hoop dat het toch snel komt want ze is al vanaf 4mnd ermee bezig, zo zielig.

Fijn toch, dat ze het zo goed doet!

Evy kan nog niet zelfstandig zitten, laat staan lopen.
Ze probeert wel te kruipen, en dat lukt al aardig. Verder brabbelt ze er flink wat op los.
Op CB zeiden ze dat ze best snel was met andere dingen. Dus gelukkig ligt ze niet echt achter. Evy wordt trouwens zaterdag 8 mnd.

alicia is nu ook 7,5 maand en kan ook al zelf zitten.
en stappen aan 1 hand doet ze ook heel goed.
optrekken kan ze ook en dan zelf rond de tafel lopen.

alicia was afgelopen woensdag 70 cm en 9,5 kilo

Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Joany, lekker van genieten. Die tandjes komen vanzelf wel!

@eerste keer mama: mijn kindje wordt zaterdag ook 8 maanden!

Terug
Bovenaan