Naar het "nieuwe" consultatie buro geweest...

Nou vanmiddag was het weer tijd voor een bezoekje aan het cb het nieuwe weliswaar omdat we zijn overgestapt.....
Wouw wat een wereld van verschil zeg in vergelijking met het oude alleen al de binnenkomst...
Zo gezellig zo gemoedelijk zo lief echt heel fijn....
Nou ons manneke gewogen....op 11 aug woog Jochem 9,7 en was 67,5 cm nu weegt ons mannetje 11,8 en is 74cm!!!!!
Met zijn gewicht nog wel wat boven de bovenste lijn maar hij krijgt niks teveel enz dus er is niks aan te doen hij groeit al veel minder hard dan in het begin dus het zal wel goed komen. Ze vroeg wat het met me deed als ik die lijn zo zag ik zeg nou maak me geen zorgen hoor dat trekt wel bij al ie gaat kruipen enz.
Verder qua eten doet tie het goed mag terug naar 2 flessen daar is ie zelf ook wel aan toe dus dat komt wel goed zou dan wel vit d bij moeten geven. Doen jullie dat ook..... Nu moeten we 13 dec weer terug dus dan zien we weer wel.

Liefs Louise

Ik ben vandaag ook naar mijn "nieuwe" cb geweest en ook ik heb het als aangenaam ervaren hahahaha. Ons kereltje weegt 9 kilo en is 77 cm lang. dat die van ons nog op 4 flessen zit was geen probleem. Hij gaat in gewicht minimaal vooruit maar lengte schiet heel hard door.

Oh wat goed.. een echt beertje...
enneh nog maar 2 flessen?? gaat hard he... die flessen worden snel minder....
Ik dacht altijd dat je pas vanaf 8 maanden naar 2 flessen ging... Jorn heeft die 3e toch nog nodig dus die laat ik niet vervallen nog...

Blij dat je nieuwe cb goed bevalt!

Fijn dat dit cb beter bij je past! Ga je in ieder geval niet met de pest in je lijf er heen.......
En wat groeit jullie mannetje geweldig! Ben zo benieuwd hoever Connor nu is, we moeten de 10e weer :)
Hier nog 3x bv op een dag.

pascal krijgt ook vit D. werd ook aangeraden door t cb. hij krijgt nog 3 flessen. als ie t brood eten echt onder de knie heeft, kan mischien de 13:00 fles er af.

smooty

jayden woog 3 weken terug bijna 10 kilo en was 71 cm. en was toen 7,5 maanden.
hij is eigenlijk op eigen initiatief terug gegaan naar 2 flessen.
kwam anders niet uit met de etenstijden.
en ik ben vorrige week ook zelf begonnen met vitamine d. zag op het nutrilon pak dat als ze minder dan 500 ml drinken van de nutrilon het inderdaad wordt aangeraden om extra vitamine d te gaan geven.

Wat fijn dat hij het zo goed doet!! Mijn jongste zoontje was ook zo´n beer en dat heeft lang aangehouden, nu is hij bijna 4 en heeft een super mooi gewicht en al het babyvet is er (eindelijk,,haha) af!
2 flessen, zo, ik weet niet hoe dat werkt, hier nog 5-6x de borst ;-p

Bij mijn zus op het cb hebben ze verteld dat volgens de nieuwe richtlijn ook flessenkinderen vit-D moeten krijgen, dus ook met meer dan 500ml fv?
Ik zou het igg gewoon geven!

Terug
Bovenaan